zeeuw schreef:Ga binnenkort naar Oostenrijk, daar stond er een, eigendom (vanaf nieuw ) bij een Renault dealer met 38000 km op de teller, daar heb ik meer vertrouwen in, maar waar moet ik op letten. Deze heeft overigens nooit in de winter gereden en de laatste jaren slechts 300 km per jaar.
Bij een wagen die bijna alleen maar stilstaat kan je erop rekenen dat het complete remsysteem vernieuwd kan worden, niet specifiek biturbo-probleem maar is bij alle auto's zo. Kan je beter preventief doen, dan een keer door je rem trappen als je op een file inrijdt of zo (want als het gebeurt, dan gebveurt het als je hard remt)
Verder waarschijnlijk vierkante banden.
Je noemt de staat van een aantal wagens "sloper", weet niet wat je maatstaf is. Voor de een is dat al het geval als de ruitenwissebladen vervangen moeten worden of er een minuscuul krasje op zit, voor de ander maakt het niet uit als er 4 kleuren menie o pde auto zitten
Je klaagt over de prijs, maar het gegeven dat je zelf al over half europa aan het koekeloeren bent zegt ook wel weer wat natuurlijk over de semi collector-status
Uitlaten niet te druk om maken, origineel zal wel gruwelijk duur zijn, maar uiteindelijk is iedere uitlaat een aaneenschakeling buisjes die je ook kan (laten) maken.