De auto komt echt bij een beul vandaan en er zit redelijk wat sleutelwerk aan, maar dat komt vast wel goed. Alleen de teller baart me zorgen 300k+ - ach die R25 had er op gas ook 480k op staan.
Wederom een nieuwe gebruiker
Wederom een nieuwe gebruiker
Heya mijn naam is Markus ik woon in Wormerveer - voor hen die nu aan eilanden gaan denken, ligt bij zaandam - en rijd een R Safrane 3.0 V6i uit '93 - en blij - de voorganger was uiteraard ook een R maar de R25
.
De auto komt echt bij een beul vandaan en er zit redelijk wat sleutelwerk aan, maar dat komt vast wel goed. Alleen de teller baart me zorgen 300k+ - ach die R25 had er op gas ook 480k op staan.
De auto komt echt bij een beul vandaan en er zit redelijk wat sleutelwerk aan, maar dat komt vast wel goed. Alleen de teller baart me zorgen 300k+ - ach die R25 had er op gas ook 480k op staan.
Ha Markus, Marcus hier,
Welkom en genietse van je V6. 300k+ is goed ingereden moet je maar denken
als het goed is zijn de belangrijkste revisies al gedaan. Is het een automaat? Dan zou je eventueel de bak kunnen laten uitlezen voor je gemoedsrust.
Misschien kun je een foto op eigenaren plaatsen?
Groet, Marc(us)
Welkom en genietse van je V6. 300k+ is goed ingereden moet je maar denken
Misschien kun je een foto op eigenaren plaatsen?
Groet, Marc(us)
-
Gast
Hmmm zaakje waar ie gehaald is levert mij een hoop werk op
Die boer waar ie gehaald is was blijkbaar een echte autoslager. De verlichting is gaar, het koelsysteem spoort niet, 1 van de radiator-ventilatoren draait de verkeerde kant op, systeemkast van de luchtvering is verdwenen (waarschijnlijk had ie een compressor nodig) en de airco is leeg. Tevens de nodige doppies 10 gevonden op allerlei bouten
Dit levert me weer de nodige werkzaamheden op. Enfin ..........
De auto blijft overhit raken pomp draait prima, thermostaat gaat netjes open, alleen de dop van het vulsysteem is gaar, het water wordt warm en wordt direct mijn reservoir uitgedrukt, ja dan blijft er weinig over om te koelen. Voor je hier achter bent
Verlichting wordt knutselen, waarschijnlijk is de schakelaar van binnen gesmolten.
En daarna cruisen met die handel
Dit levert me weer de nodige werkzaamheden op. Enfin ..........
De auto blijft overhit raken pomp draait prima, thermostaat gaat netjes open, alleen de dop van het vulsysteem is gaar, het water wordt warm en wordt direct mijn reservoir uitgedrukt, ja dan blijft er weinig over om te koelen. Voor je hier achter bent
Verlichting wordt knutselen, waarschijnlijk is de schakelaar van binnen gesmolten.
En daarna cruisen met die handel
Safrane RXE V6i - 1993
Succes met sleutelen Markus.
Op de duitse site zag ik nog wat onderdelen waar je misschien wat mee kunt. www.safrane.de (Zie: Teileborse/Spareparts)
Groet, Marc
Op de duitse site zag ik nog wat onderdelen waar je misschien wat mee kunt. www.safrane.de (Zie: Teileborse/Spareparts)
Groet, Marc
Het is geen rijden, maar glijden
12 uur werk koste me het (met zun 2-en) om de hele boel te fiksen
Mocht iemand er ooit over denken om een auto te kopen in hoofddorp bij een bepaald autobedrijf - NIET DOEN - alleen als je het voor de onderdelen doet.
Mijn god wat een botte boeren. De idioten hebben in draden geprikt om te meten, een deel van de draden was geheel verstoft!! Draden omgedraaid in plaats van een probleem te verhelpen (licht schakelaar) zodat het dimlicht het nog doet maar groot licht niet. Claxon profersorisch gefixt ( een draad op accu aangesloten en een leiding via buitenplaatwerk en via portier naar een schakelaar gebracht). Ventialator van mun airco gewoonweg niet goed gemaakt en vastgezet, polen omgedraaid en boeten los laten zitten. Allen mun koelprobleem was niet (geheel) hun schuld
Auto koelde niet als ie langzaam reed en koelvloeistof werd koelreservoir uitgeduwd. (In Frankrijk was het oordeel - koppakking) Na lang zoeken en kijken en eigenwijs geen koppakking bestellen ben ik er uit. Dop van mijn koelreservoir was gaar en hield koelvloeistof niet vast in het reservoir, dan blijft er weinig vloeistof over om te koelen als je langzaam rijdt en weinig koelwind hebt.
Mocht iemand er ooit over denken om een auto te kopen in hoofddorp bij een bepaald autobedrijf - NIET DOEN - alleen als je het voor de onderdelen doet.
Mijn god wat een botte boeren. De idioten hebben in draden geprikt om te meten, een deel van de draden was geheel verstoft!! Draden omgedraaid in plaats van een probleem te verhelpen (licht schakelaar) zodat het dimlicht het nog doet maar groot licht niet. Claxon profersorisch gefixt ( een draad op accu aangesloten en een leiding via buitenplaatwerk en via portier naar een schakelaar gebracht). Ventialator van mun airco gewoonweg niet goed gemaakt en vastgezet, polen omgedraaid en boeten los laten zitten. Allen mun koelprobleem was niet (geheel) hun schuld
Auto koelde niet als ie langzaam reed en koelvloeistof werd koelreservoir uitgeduwd. (In Frankrijk was het oordeel - koppakking) Na lang zoeken en kijken en eigenwijs geen koppakking bestellen ben ik er uit. Dop van mijn koelreservoir was gaar en hield koelvloeistof niet vast in het reservoir, dan blijft er weinig vloeistof over om te koelen als je langzaam rijdt en weinig koelwind hebt.
Safrane RXE V6i - 1993
