safrane
-
martslaats
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 13:44
- Locatie: roermond
safrane
hoi luitjes even voorstellen,heb een safrane Safrane 3.0 V6 RXT automaat (pas gekocht)weet alleen niet of dit een 24 klepper is! staat ook nergens in de boekjes vermeld,heb afgelopen 4jaar een 2.2i gehad met 350.000km op de teller,moter was nog prima,maar ja de rest.
gr.mart
gr.mart
- cjibclient
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 20 okt 2005, 16:49
- Locatie: Twist (Dld)
-
martslaats
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 13:44
- Locatie: roermond
bwj 1997
hoi cjibclient
de auto is van 97 met 230.000 op de teller,zal morgen eens de blok bekijken
de auto is van 97 met 230.000 op de teller,zal morgen eens de blok bekijken
-
martslaats
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 16 dec 2006, 13:44
- Locatie: roermond
safrane
was toch nieuwsgierig ben net gewweest kijken,en ja hoor een 12 klepper,maar hoe zit het eigenlijk met de automaat van die serie!tot nu toe schakelt soepel
mart
mart
- cjibclient
- Berichten: 199
- Lid geworden op: 20 okt 2005, 16:49
- Locatie: Twist (Dld)
Is toch wel een groot risico, lijkt mij.
Een `97 geldt als een jonge Safrane, als ie op de sloop staat is er heel wat
aan de hand, en zal de bak vermoedelijk ook de eindstreep al zien,
of er al overheen is.
Zoiets kan je alleen doen als er gegevens van de bak bekend is.
Overbouw kosten zijn niet gering en de bak is ook niet gratis.
Neem dan het verschil in gereviseerde bak die wordt ingebouwd (met garantie),
en als je onder eigen regie bak koopt en inbouwd (zonder garantie).
Ik denk dat het verschil dusdanig is, dat gereviseerde bak toch het meest interressant is.
Gr Albert
Een `97 geldt als een jonge Safrane, als ie op de sloop staat is er heel wat
aan de hand, en zal de bak vermoedelijk ook de eindstreep al zien,
of er al overheen is.
Zoiets kan je alleen doen als er gegevens van de bak bekend is.
Overbouw kosten zijn niet gering en de bak is ook niet gratis.
Neem dan het verschil in gereviseerde bak die wordt ingebouwd (met garantie),
en als je onder eigen regie bak koopt en inbouwd (zonder garantie).
Ik denk dat het verschil dusdanig is, dat gereviseerde bak toch het meest interressant is.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
dag jongens,
Er staat een Initiale te koop op marktplaats! Iemand interesse?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... volll.html
Mvg,
Frederik
Er staat een Initiale te koop op marktplaats! Iemand interesse?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... volll.html
Mvg,
Frederik
eigenaar van: renault safrane phase II 2.0i 16V RXE G3 '99 (vorig jaar omgebouwd tot directe injectie
)
Het is inderdaad een echte Initiale Paris met alles erop en eraan.
Aan de kleine dingen zie ik het, velgen, deur met Ini erop, houten radio en asbak paneel orgineel hout, traction control, nav system, enz
Heel mooi apparaat, prijs rond de 4.000,= is netjes, vooral als ie techn 100% is.
Gr Albert
Aan de kleine dingen zie ik het, velgen, deur met Ini erop, houten radio en asbak paneel orgineel hout, traction control, nav system, enz
Heel mooi apparaat, prijs rond de 4.000,= is netjes, vooral als ie techn 100% is.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
braintjuh schreef:heeft de initale traction control?
gaaf zeg, wis ik niet eens! mochten ze op die van mij ook wel bouwen! hahaha
Yep,maar in een simpele versie.
Het knopje rechts naast de aut.selecteur kan je inschakelen, en zorgt ervoor dat je in de 2e versnelling wegrijdt, ipv de 1e versnelling.
Traction control is eigenlijk erg misleidend, het had beter een wegrij verbeteraar kunnen heten.
Ik heb het een aantal keren getest, en het was erg teleurstellend.
Misschien met de handrem erbij kunnen de resultaten beter zijn.
Hoe het met echte sneeuw en ijs is zal deze winter misschien duidelijker worden.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak