Ook maar even voorstellen

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Safrane of over jezelf
EBSBaccara

Bericht door EBSBaccara »

Safrane2.1dT schreef:ik denk dat ik een Laguna Grandtour DCI 120 ga halen, als ik ene naar mijn goesting vind, want met die safrane hebt ge zoveel luxe die je niet meer wil opgeven....
Initiale dci ! Lekker luxe !
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)
safrane ice

Bericht door safrane ice »

Safrane2.1dT schreef:Dat stond op die site, voor 150 euro, kreeg diegene die mijn auto koopt 6 maanden garantie (50 % op onderdelen en 100 % op uurloon). Maar voor die 5 000 krijgen ze ook wel nog alle onderdelen die ik heb liggen erbij, ik heb zelfs nog meerdere bedieningspanelen voor de klimaatregeling denk ik enzovoorts (andere motor, deurpanelen, kofferdeksel,...)
Dacht dat die voorwaarden voor garantie wel enige beperking had als leeftijd wagen en kilometerstand of ben ik mis?

Voor 5000 euro zal je die in Belgie niet kwijt geraken of tzal ne zeer extreme liefhebber moeten zijn.
Alles boven de 1900cc diesel is voor de meeste particulieren te zwaar(door extra-dieseltaxs)
2100cc is terug extra betalen en zoals je vermeld 9,5liter verbruik,slik das mega veel,met dat verbruik zit je in de omgeving van ne 3.0liter diesel en meer maar met veel minder vermogen
Succes met de verkoop maar ik vrees er voor.
grtz ice
Renault safrane 2.2VI ice-car www.vhcarsystems.be
E-njoy

Bericht door E-njoy »

Goh, ik had geen idee. Dat wordt dus door de verkoopsite aangeboden? Wow... doen ze slim...
Emile
www.piloot.com
'97 Renault Safrane II 2.0 RTE Alizé automatique
'02 Honda ST1300A Pan European
EBSBaccara

autoscout24 zowiezo zie ik maar volgens mij was het in samenwerking met iets... ff vergeten wat
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)
Safrane2.1dT

Bericht door Safrane2.1dT »

De kogel is door de kerk, morgen ga ik een nieuwe laguna Grand Tour bestellen (1.9 DCI 115, Alles erop en eraan behalve leder interieur en xenon) voor 22.600 euro, is een mooie prijs denk ik! Dus met spijt in het hart ga k afscheid nemen van mijn safrane, als er iemand is die nog mensen kent die een mooie safrane zoeken, elk redelijk bod wordt overwogen!

Mvg Tom
Eerst: Safrane 2.1dt 1995 <= Ideale km vreter (zelfs hoge snelheden)
Nu: Laguna Grand Tour 1.9 DCI 115 2007
EBSBaccara

is dat een Initiale ?
Safrane2.1dT

EBSBaccara schreef:is dat een Initiale ?
Neen het is een latitude, het heeft geen houtafwerking, geen inklapbare spiegels, geen xenon en geen leder, voor de rest is hem compleet denk ik :D
safrane ice

Bericht door safrane ice »

succes met de Koop

Schone wagen die laguna

Tip als die opeens "véél" olie begint te verbruiken of vanzelf begint te versnellen zonder dat je gas heeft.
Je turbo laten controleren.

Grtz ice
Renault safrane 2.2VI ice-car www.vhcarsystems.be
braintjuh

Bericht door braintjuh »

safrane ice schreef:succes met de Koop

Schone wagen die laguna

Tip als die opeens "véél" olie begint te verbruiken of vanzelf begint te versnellen zonder dat je gas heeft.
Je turbo laten controleren.

Grtz ice
zeer handig tipje ;)
EBSBaccara

Safrane2.1dT schreef:
EBSBaccara schreef:is dat een Initiale ?
Neen het is een latitude, het heeft geen houtafwerking, geen inklapbare spiegels, geen xenon en geen leder, voor de rest is hem compleet denk ik :D
owh.. ok, die is niet in Nederland te koop geweest, lijkt wel een beetje op een Privilege dan
wel parkeersensoren, beige bekleding, alu handgrepen enzo ?

wel grappig altijd die verschillende namen, Latitude hadden we nog wel op de R19, maar niet op de Laguna
Safrane2.1dT

Ik ben ondertussen 5,5 maand en 18.000 km aan het rijden geweest met de laguna. Tot hiertoe een zeer fijne wagen, rijdt zalig en zacht, heeft in tegenstelling tot de Safrane 2.1dt voldoende pks en koppel waardoor hij redelijk vlot is. Het verbruik is tegenover de safrane verbeterd, maar toch nog aan de hoge kant (+/- 8L).

Voor de rest mis ik mijn safrane wel, zo een slee en de afwerkingskwaliteit binnenin is toch bij de safrane nog een grote trap hoger! De laguna zie je echt dat het plastiek is en dat het er niet al te stevig uitziet!
Plaats reactie