Ook maar even voorstellen
-
Safrane2.1dT
Ook maar even voorstellen
Mijn naam is Tom
Ik bezit een Safrane 2.1dt uit 1995, een echt pacht exemplaat met mooie velgjes en meegespoten bumpers. Voor de rest heb ik klimaatregeling en verwarmde voorruit als belangrijkste opties denk ik (de rest weten jullie zelf wel wat erop zit).
Ik ga proberen enkele fotos te posten
Mvg Tom
[/img]
Ik bezit een Safrane 2.1dt uit 1995, een echt pacht exemplaat met mooie velgjes en meegespoten bumpers. Voor de rest heb ik klimaatregeling en verwarmde voorruit als belangrijkste opties denk ik (de rest weten jullie zelf wel wat erop zit).
Ik ga proberen enkele fotos te posten
Mvg Tom
[/img]
Eerst: Safrane 2.1dt 1995 <= Ideale km vreter (zelfs hoge snelheden)
Nu: Laguna Grand Tour 1.9 DCI 115 2007
-
Safrane2.1dT
Ik krijg geen foto's erop gezet maar zal een link zetten
http://images.aslpage.be/photos//137500 ... 024346.jpg
http://images.aslpage.be/photos//137500 ... 024346.jpg
Plaatjes plaatsen is niet zo moeilijk hoor, gewoon de Img knop indrukken, dan de link naar de jpg plakken en dan nog een keer op de Img knop drukken. De text in je bericht ziet er dan als volgt uit (spaties voor img effe wegdenken) [ img]http://images.aslpage.be/photos//137500 ... 024346.jpg[ /img] . Het effect is dan:

Mooie kar trouwens

Mooie kar trouwens
Emile
www.piloot.com
'97 Renault Safrane II 2.0 RTE Alizé automatique
'02 Honda ST1300A Pan European
www.piloot.com
-
Safrane2.1dT
Dus je stelt je net voor in de wereld die Safrane heet om wellicht spoedig weer adieu te zeggenSafrane2.1dT schreef:Heb deze fotos genomen omdat ik mijn safrane te koop heb staan
Ik heb me ook net voorgesteld, maar dat was omdat ik juist een Safrane wilde kopen (en heb gekocht)...
Emile
www.piloot.com
www.piloot.com
-
Safrane2.1dT
Ik wil hem niet kwijt, maar ik doe heel veel kilometers (ik ben zelfstandig consulent) en de auto wordt alweer 12 jaar met reed 281000 km op de teller. Nu is hij nog perfect en zalig mooi, maar als ik er tegen dit tempo nog een jaar moet bij rijden is hij afgebroken. Als ik het financieel aankon zou ik hem houden en tijdelijk op stal zetten, om dan later terug in te schrijven en volledig in orde te zetten. Maar als er niemand een beetje in de buurt van mijn vraagprijs komt (die nogal hoog staat omdat ik hem niet echt kwijtwil
) hou ik hem gewoon. En als er toch iemand hem komt kopen weet ik door de prijs die hij betaald dat hij er zorg voor zal dragen.
Hij staat hier op internet http://www.kapaza.be/detail/3975137/Ren ... antie.html
Maar ik ga wel blijven rijden met een renault denk ik, heb nog met niets ander gereden, eerste een CLIO I 1.2 RN, hierna R19 1.9D "Deluxe" en dan nu de Safrane (welk uitrustingsniveau het is weet ik niet, maar volgens mij iets van een RXE) en ik denk dat ik een Laguna Grandtour DCI 120 ga halen, als ik ene naar mijn goesting vind, want met die safrane hebt ge zoveel luxe die je niet meer wil opgeven....
Hij staat hier op internet http://www.kapaza.be/detail/3975137/Ren ... antie.html
Maar ik ga wel blijven rijden met een renault denk ik, heb nog met niets ander gereden, eerste een CLIO I 1.2 RN, hierna R19 1.9D "Deluxe" en dan nu de Safrane (welk uitrustingsniveau het is weet ik niet, maar volgens mij iets van een RXE) en ik denk dat ik een Laguna Grandtour DCI 120 ga halen, als ik ene naar mijn goesting vind, want met die safrane hebt ge zoveel luxe die je niet meer wil opgeven....
Wat voor dingen zullen er dan stuk gaan denk je? Tot zover krijg ik de indruk dat, mits goed onderhouden en geen automaat van voor '97, hij wel tot ruim 4 ton zou moeten kunnen lopen voordat er echt dingen af gaan vallen en zo. Hangt nogal van gebruik af ook natuurlijk...Safrane2.1dT schreef:Ik wil hem niet kwijt, maar als ik er tegen dit tempo nog een jaar moet bij rijden is hij afgebroken.
Emile
www.piloot.com
www.piloot.com
5000 is inderdaad nogal hoog ja, helemaal voor Belgse begrippen. Hoe kan jij nou 6 maanden garantie aanbieden, is dat ook iets Belglands? En ja, je wordt nogal verwend als je eenmaal een Safrane hebtSafrane2.1dT schreef:Maar als er niemand een beetje in de buurt van mijn vraagprijs komt (die nogal hoog staat omdat ik hem niet echt kwijtwil) hou ik hem gewoon. http://www.kapaza.be/detail/3975137/Ren ... antie.html
Emile
www.piloot.com
www.piloot.com
-
Safrane2.1dT
Dat stond op die site, voor 150 euro, kreeg diegene die mijn auto koopt 6 maanden garantie (50 % op onderdelen en 100 % op uurloon). Maar voor die 5 000 krijgen ze ook wel nog alle onderdelen die ik heb liggen erbij, ik heb zelfs nog meerdere bedieningspanelen voor de klimaatregeling denk ik enzovoorts (andere motor, deurpanelen, kofferdeksel,...)
-
Safrane2.1dT
E-njoy schreef:Wat voor dingen zullen er dan stuk gaan denk je? Tot zover krijg ik de indruk dat, mits goed onderhouden en geen automaat van voor '97, hij wel tot ruim 4 ton zou moeten kunnen lopen voordat er echt dingen af gaan vallen en zo. Hangt nogal van gebruik af ook natuurlijk...Safrane2.1dT schreef:Ik wil hem niet kwijt, maar als ik er tegen dit tempo nog een jaar moet bij rijden is hij afgebroken.
Ik rij veel en meestal ook een vlotte rijstijl, en het verbruik is ook nogal aan de hoge kant vind ik persoonlijk voor een diesel (9.5L/100 Km)
WowSafrane2.1dT schreef:Ik rij veel en meestal ook een vlotte rijstijl, en het verbruik is ook nogal aan de hoge kant vind ik persoonlijk voor een diesel (9.5L/100 Km)
Emile
www.piloot.com
www.piloot.com
- EBSBaccara
dat kan in Nederland tegenwoordig ook, echt super bij oudere auto's, trekt toch sommige mensen net over die drempel heenSafrane2.1dT schreef:Dat stond op die site, voor 150 euro, kreeg diegene die mijn auto koopt 6 maanden garantie (50 % op onderdelen en 100 % op uurloon). Maar voor die 5 000 krijgen ze ook wel nog alle onderdelen die ik heb liggen erbij, ik heb zelfs nog meerdere bedieningspanelen voor de klimaatregeling denk ik enzovoorts (andere motor, deurpanelen, kofferdeksel,...)
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)