Beetje laat maar toch
Het Youngtimer Event was dus op een nieuwe locatie, voor mij best niet in de buurt maar ik was er toch redelijk op tijd

Onderweg haalde ik nog een Safrane in, ik was er voorbij voordat ik het wist. Het bleek Niels te zijn
Wij waren rond 10.00 uur aanwezig.
De Safrane was met 3 stuks vertegenwoordigd, Anne, Niels en ik. Het weer was uitstekend, in de middag bijna te heet en ik denk dat er best wel een paar personen rood van de zon zijn geworden
De clubs die zich hadden aangemeld stonden buiten op de weide. Een hoop Peugeot 205 waarvan de meeste GTI waren uitgevoerd. Mercedes, Audi, 2 Alfa's, Fiat, Golfjes, Nissan/Datsun en Autobianchi(tjes).
Binnen in de kas stond er nog 1 Renault 5 GTTurbo, verder weinig Renault. Wel heel veel Mercedes en een hoop auto's van handelaren.
Er was een gedeelte gereserveerd voor auto's die meededen aan het Concour (verkiezing van de mooiste en meest originele youngtimer) Er was tevens een plaats voor auto"s die voorheen het concour gewonnen hadden.
In het DTM vak stond een Ford Sierra Cosworth die opgefokt was tot 350 pk, een BMW M3 en een originele Mercedes 2.3 Evo 2. Al met al leuk spul.
Het was een gezellige boel zo met z'n drietjes, we hebben weer een heleboel geleerd over andere merken en best veel mensen gesproken. In ieder geval de moeite waard.

Rond 16.45 dreigde het te gaan regenen daar we toch al van plan waren huiswaarts te keren hebben we het kamp opgebroken.