Ik vindt dat Albert P wel goed zit de prijzen van Safranes zijn de laatste 3 jaar enkele honderden euro's omhoog gegaan.
Toen ik mijne kocht had ik hem voor 800 € neem er nog de onderhoud van de automatisch versnellingsbak voor 240€ erbij en dat ik er 3 jaar zonder kosten mee heb gereden .
Ik had wel het plezier van enkele elektrische gremlins die ik moest verjagen meestal connecties en voor de rest normaal onderhoud en enkele upgrades van een donor wagen

voor 100€ mag ik best tevreden zijn .
Als ik nu naar een 2.0 phase 1 kijk zit je al snel aan 1500€ en moet je nog de kosten bijrekenen van onderhoud slijtage op onderdelen opvangen kan het al snel naar 2000€ oplopen je kan het wel wat indammen door het werk zelf te doen.
Of je zou wat geluk moeten hebben dat de verkoper zijn wagen weg doet omdat hij denkt dat de automaat stuk is of de motor stuk is omdat hij niet wil starten .
Je moet wat geluk hebben.

Safrane 2.0 RT Phase I 1993 Leder Automaat op stal gezet wegens verlaten oldtimerleeftijd
Mazda 626 coupe 2.0 L 12 kleppen van 1990 voor mijn midlifecrisis.Oldtimer
Peugeot Ion 2012 Full electric tweedehands wegens ideaal voor stad en veel goedkoper rijden nu eerste wagen
![wub [smilie=wub.gif]](./images/smilies/wub.gif)