renault twingo open dak.

Alle algemene zaken rond de Renault Safrane
Plaats reactie
Peter-GS

renault twingo open dak.

Bericht door Peter-GS »

Ik heb gisteren een renault twingo gekocht met een standaard open dak van een twingo... en heb een vraag over het open dak van deze renault hoe ik deze het beste kan onderhouden. Het gaat mij om de top laag..
Ik ben de vrouw van Peter GS fijn he denk ik....ha,ha. Dit moest ik namelijk vermelden...van Peter.
Graag jullie advies jongens en Mirjam???? :lol:
2.2i RN/8-valve/1994/5bak/
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Hallo vrouwtje van Peter-GS, pas op met die Renault Twingo.Ik heb ook ooit eens de euvele moed gehad om in dit forum te vermelden dat ik een Twingo had aangeschaft voor mijn vrouw, met allerlei puberale reacties tot gevolg. Uiteindelijk heeft Gunther het forum gesloten.............. :cry:
Gerben

Bericht door Gerben »

EEN TWINGO???? JEMIG!!!
maar even serieus, dat is best zielig om daar zo over te reageren.
Persoonlijk zou ik voor een clio gaan, maar als boodschappenwagen, of klein compact karretje volstaat een twingo prima.
Hoop lawaai, maar evengoed comfortabel voor het formaat. "t blijft wel een renault natuurlijk :)

Het dak is waarcshijnlijk van dat rubber-plastic achtige materiaal, dus invetten met wax heeft geen zin lijkt me. Meestal leveren ze rubber af met een soort poedercoating. Hetzelfde als je ziet rond nieuwe raamrubbers. Misschien is dat een idee
Safrane II 2.0 RXE
Gerben

Bericht door Gerben »

Misschien wist je al van dit adres, maar je kunt er voor je twingo prima terecht!
www.renault-tuning.com
Er zitten daar een hoop betweters, maar ook een hoop mensen met veel hands-on ervaring. En dat is wat telt!
Safrane II 2.0 RXE
Plaats reactie