Dinsdag bij (betrouwbaar en bij mij bekend) schadebedrijf geweest: naar schatting 500 euro om te repareren... Uitdeuken is niet mogelijk omdat er een heel "vlak" van het dak integraal is ingedeukt (en er lopen enkele fikse krassen over het dak nu). Dus: hele dak moet opnieuw gespoten worden.
Ik ben inmiddels over de woede heen (vooral machteloze woede eigenlijk). Ik wist niet dat Maastricht ook een banlieue van Parijs was... Heb er eens over nagedacht: mijn auto rijdt nog waanzinnig (met bijna 270.000km op de klok), heeft me 3,5 jaar nooit laten staan, heb ik technisch altijd goed en op tijd onderhouden, en belangrijkste: ik heb er nog elke dag plezier aan.
Dus ik zit momenteel te denken aan: niet alleen het dak laten repareren, maar ook een parkeerdeukje uitdeuken, een groeiend roestplekje in de wielkast bijwerken, en (zelf) de bumpers van vaal/grijs weer naar mooi zwart brengen met Polytrol. Kortom: weer helemaal netjes maken, als 'ie toch bij het schadeherstelbedrijf is zijn dat kleine dingetjes die de prijs maar (relatief) iets hoger maken.
Mochten jullie nog tips hebben: graag!!