Dit topic zou ook in vraag en aanbod kunnen maar dan 'zakt' het erg snel weg.
En ergens gaat het ook over een aparte 'uitvoering'
http://www.leboncoin.fr/voitures/490206238.htm?ca=17_s
25000 Euro...weegt 3 ton; mag je plm 180 euro aan MRB per maand ophoesten. Maar zo';n ding schors je natuurlijk minimaal voor 7 maanden per jaar
Jos
gepantserde safrane
gepantserde safrane
Rariteitenkabinet
Hoi Ashvan
deze Safrane is ook verlengd als ik niet vergis is ook maar eentje van gemaakt
voor de president van frankrijk paar jaar terug hoor
groetjes Monique
deze Safrane is ook verlengd als ik niet vergis is ook maar eentje van gemaakt
voor de president van frankrijk paar jaar terug hoor

groetjes Monique
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
- Jack de zeeuw
- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 12 jan 2010, 21:01
- Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen
Daar is er maar 1 van, heeft wel alle opties van een Baccara maar geen Baccara interieur helaas en weegt dus 2 keer zoveel als normaal.
kijk, als hij nou van Beatrix geweest was had ik er nog over gedacht maar ik heb niets met een franse president

kijk, als hij nou van Beatrix geweest was had ik er nog over gedacht maar ik heb niets met een franse president


Laatst gewijzigd door Jack de zeeuw op 20 jun 2013, 11:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Wat maakt jou het nou weer uit van wie die auto geweest is.
Het gaat toch om de auto zelf
Het gaat toch om de auto zelf

1998 Safrane 2.5 20v RXT zwart @ 330k / verkocht
1999 Safrane 3.0 24v RXT grijs @230k / verkocht
2003 Vel Satis 3.5 Initiale blauw
2008 Laguna 2.0T Initiale zilver /Verkocht
2017 Espace 1.6 TCE Initiale Paris bruin
1999 Safrane 3.0 24v RXT grijs @230k / verkocht
2003 Vel Satis 3.5 Initiale blauw
2008 Laguna 2.0T Initiale zilver /Verkocht
2017 Espace 1.6 TCE Initiale Paris bruin
- Jack de zeeuw
- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 12 jan 2010, 21:01
- Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen
Nou, mij gaat het ook wel eens om het verhaal erachter. Vaak is een auto dan ook meer waard , emotionele waarde. En daarom vragen ze ook 25 mille voor deze in Frankrijk, dat krijg je er hier niet voor. Maar Bea reed volgens mij Ford dus zul je geen Renault kunnen vinden waarin koningklijke achterwerken gezeten hebbenAshvan schreef:Wat maakt jou het nou weer uit van wie die auto geweest is.
Het gaat toch om de auto zelf


De Saf is overigens een vroege Ph2 met de velgen die ze ook onder de Ph1 gebruikt hebben. Hij heeft ook de elektrisch verstelbare achterbank die je in de latere Safranes eigenlijk niet meer tegenkomt.

Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
De eerste auto die de stallen binnenreed was een Renault, die Prins Hendrik in 1908 had gekocht. Dit was de eerste en tevens de laatste Renault.
In de jaren erna kwamen er negen hofauto's van de Amsterdamse rijtuigenfabrikant Spijker. De Cadillac diende tussen 1925 en het einde van de jaren '50 als hofauto.
Daarna stapte het Koninklijk Huis over op het automerk Ford. De officiële hofauto is tegenwoordig de Volvo S80. Toch wordt er ook nog steeds in Fords gereden, in type variërend van Focus tot Mondeo.
In de jaren erna kwamen er negen hofauto's van de Amsterdamse rijtuigenfabrikant Spijker. De Cadillac diende tussen 1925 en het einde van de jaren '50 als hofauto.
Daarna stapte het Koninklijk Huis over op het automerk Ford. De officiële hofauto is tegenwoordig de Volvo S80. Toch wordt er ook nog steeds in Fords gereden, in type variërend van Focus tot Mondeo.
