Zwarte RXT met 153.000 km !! 1.000 Euries

Renault Safrane's of onderdelen daarvan
Plaats reactie
WillemS
Berichten: 2339
Lid geworden op: 18 jan 2007, 13:51
Locatie: Heemstede

Zwarte RXT met 153.000 km !! 1.000 Euries

Bericht door WillemS »

2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk »

Mooi exemplaar, interessante kilometerstand, alleen geen automaat [smilie=doh.gif]
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit
WillemS
Berichten: 2339
Lid geworden op: 18 jan 2007, 13:51
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS »

Ja, jammer handbak anders had ik de advertentie wel voor mezelf gehouden :wink:
Maar er zijn nog genoeg mensen die met een stick in de benzine willen roeren hoor.
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
Gebruikersavatar
AS1 (Anne)
Administrator
Berichten: 3964
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
Locatie: België

Bericht door AS1 (Anne) »

WillemS schreef:Maar er zijn nog genoeg mensen die met een stick in de benzine willen roeren hoor.
ik ken wel "in een bak met tandwielen roeren" maar deze.... :?:
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
tubbie66
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 okt 2010, 09:03
Locatie: Bemmelyhills

Bericht door tubbie66 »

Nou ik heb een automaat gehad en niks dan problemen gehad met dat ding.
Doe mij maar de handbak, nooit geen problemen.
De automatenbak van Renault is een drama en gaan niet meer dan plusminus 250.000km mee en dan stort hij helemaal in elkaar.

Nee lekker met de stick in de bak roeren.
Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk »

tubbie66 schreef:Nee lekker met de stick in de bak roeren.
Jij staat duidelijk niet vaak genoeg in de file :wink:
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit
tubbie66
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 okt 2010, 09:03
Locatie: Bemmelyhills

Bericht door tubbie66 »

Ik sta inderdaad weinig in de file, maar dan nog voor mij geen Renault automaat.
Ze zijn gewoon te slecht.
Renault 25 2.0l
Renault 25 3.0l V6
Safrane 2.0 Ph I
Safrane 2.5 RXT Ph II
Safrane 2.5 RXE Ph II
Gebruikersavatar
AS1 (Anne)
Administrator
Berichten: 3964
Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
Locatie: België

Bericht door AS1 (Anne) »

tubbie66 schreef:Ik sta inderdaad weinig in de file, maar dan nog voor mij geen Renault automaat.
Ze zijn gewoon te slecht.
Renault maakt zelf geen automaten maar koopt ze in bij "degelijke" Duitse merken als ZF en Volkswagen....ja en die zijn dus helemaal niet altijd even degelijk. Alleen de 2.5 met Japanse bak gaat nooit stuk. Voor de overige geldt dat je een beetje geluk moet hebben. Genoeg die heel lang heel blijven.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
WillemS
Berichten: 2339
Lid geworden op: 18 jan 2007, 13:51
Locatie: Heemstede

Bericht door WillemS »

De handbakken van Renault komen van VW (zwak) en de automaat van de v6 24v van ZF(met een zwakke koppelomvormer)
De PH II; 2.0 16v en de 2,5 20v automaat hebben een Aisin-Warner bak (Toyota) SU0, Werkelijk onverslijtbaar, mits in tegenstelling wat Renault adviseert, WEL iedere 80.000 km olie verversen. mvg WillemS
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
cees
Berichten: 166
Lid geworden op: 14 mar 2012, 14:01
Locatie: noord-brabant

Re: Zwarte RXT met 153.000 km !! 1.000 Euries

Bericht door cees »

WillemS schreef:Gezien op MP
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rena ... ousPage=lr

mvg WillemS
Leuke auto staat er strak bij , mooi kleur . Dat het geen automaat is lig ik niet al te wakker van , maar de term alle opties kan ik m'n eige niet echt vinden . Geen leer , geen trekhaak , geen navi .
Wel xenon met sproeisinstall , orthopedisch stoelen , enz . Het belangrijkste is dat het 'n
2.5 20V is . Als de km stand echt origineel is , is het vrijwel 'n topauto voor de liefhebber .

gr.cees
1992 safrane V6 12V (bordeaux) r.i.p
1997 safrane 2.0 16V (groen) r.i.p
1999 safrane V6 24V ( blauw ) r.i.p
1997 safrane 2.5 20V ( groen ) -:)
Gebruikersavatar
AlbertP
Berichten: 4989
Lid geworden op: 20 aug 2005, 22:11
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door AlbertP »

Als alles waar is zoals omschreven is het zeker een interessante Safrane :wink: :wink:

Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Gebruikersavatar
Jack de zeeuw
Berichten: 2653
Lid geworden op: 12 jan 2010, 21:01
Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen

Bericht door Jack de zeeuw »

Lekker, die geslagen loodjes op de velgen, zou ik nooit laten doen :evil: Prutswerk waar de velgen niet beter van worden.

Afbeelding
Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Gebruikersavatar
digitalpunk
Berichten: 1040
Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:24
Locatie: Zoetermeer

Bericht door digitalpunk »

Jack de zeeuw schreef:Prutswerk waar de velgen niet beter van worden.
Niet te vergeten dat het er niet uit ziet :?
'98 Safrane (903) 2.5i 20V RXE FROM 227K @ 257K
'99 Safrane (472) 3.0i 24V RXT FROM 259K @ 332K - Exit
'98 Safrane (903) 2.0i 16V RTE FROM 136K @ 145K - Exit
Plaats reactie