Voor mijn Phase 1 (2.2 RN) ben ik op zoek naar een stekker waarmee je de benzinepomp aansluit. De mijne was zodanig lam dat hij haperend contact maakt. Het was elke keer een verrassing of hij wilde starten of niet. En of hij wel of niet uitvalt onder het rijden.
Het is ondertussen zo erg, dat ik de stekker heb gesloopt en de contacten zonder plastic omhulsel op de pomp heb aangesloten. Niet echt de beste optie...
Dus heeft iemand zo'n stekker over? Het liefst met een stukje draad er aan zodat ik 'm mooi aan de bestaande kabel kan solderen. Nieuw zijn ze alleen te krijgen met een complete kabelboom er aan en dat is me een beetje te duur.

Verder heb ik een vraagje over de binnenverlichting van de Phase 1. Het lampje met het roterende kopje is stuk en ik weet niet goed hoe ik die kan bereiken om 'm te vervangen. (En om uberhaupt te kunnen zien wat voor lampje het is.) Iemand een idee?
En ik heb nog een vraag over de automatische deurvergrendeling. Deze is er in 1x mee gestopt. De batterij van de sleutel heb ik vervangen maar dat heeft niet geholpen.
Heeft iemand een idee wat de volgende stap is om te achterhalen waar het probleem in kan zitten?
Groet,
Joost