Leuk om te zien dat er zoveel Safranes waren, ik heb zelfs 3 Bi-Turbo's geteld! 's Ochtends al even kennis gemaakt met Albert en heel even mee kunnen rijden, wat trekt zo'n 3.0 24V
Nu maar hard blijven zoeken naar een goede Safrane
ik ben er ook even geweest die dag met mijn BiTurbo..
Kon gelukkig netjes tussen de andere Saffies in gaan staan omdat er nog net een plekje over was!! helemaal goed natuurlijk.. met menigeen de hand geschud en even staan praten. ben niet de hele dag geweest aangezien we nog wat andere dingetjes hadden staan die dag! wel erg leuk om te horen dat mensen je verbaasd aankijken en naroepen; kijk, een echte Biturbo. das ook vet!! als je tussen ze door rijdt naar de uitgang!!
maar goed, een geslaagde dag zolang als die voor mij duurde daar in Nijkerk!!
groetjes en graag tot een volgende keer,
Thomas
Renault Safrane RXE Biturbo (Baccara) 10-1994
Renault Clio Baccara U9 Automaat 02-1992 (r.i.p.)
Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 07-2006
Was erg gezellig zondag ,
leuk gebabbeld onder het genot van een bekertje koffie .
Wel een beetje roodverbrand met dat lekkere zonnetje http://www.youtube.com/watch?v=cl37yLp5IrQ
Groetjes aan u allen,
Gert
Jack de zeeuw schreef: geen stuurbekrachtigingsolie meer en heb ik wat krachtstraining moeten doen, de in 1e instantie bescheiden lekkage was mij reeds bekent maar neemt nu proportionele vormen aan, zal het deze week onder de loep nemen, waarschijnlijk lekt de pomp of het stuurhuis
Je vermoedens zijn toch uitgekomen Jack maar toch gelukkig weer thuis gehaald.
Zeker een mooi filmpje Gert
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
Heb al gezien dat de pomp niet makkelijk te demonteren is met alle extra sensoren van het veersysteem en buizen van de intercooler die ze daar gedacht hadden kwijt te moeten
Dus de blauwe maar uit de schorsing gehaald, en zodra ik de tijd ervoor heb zal ik het probleem aanpakken