Ik zou spijt als haren op m'n hoofd hebben als ik een ander met deze auto zou zien wegrijden!!
Haha, je kunt de man wel uit de safrane halen maar de safrane niet uit de man!Ad-orgel schreef:Een Safrane ligt als een blok op de weg en rijd fantastisch. Ik heb er 3 gehad. Van de laatste heb ik afscheid genomen in verband met een kapotte versnellingsbak. Nu rijd ik een Peugeot 607. Qua comfort is de 607 minstens zo goed, maar qua rijden haalt hij het niet bij een Safrane. In de Peus moet ik constant corrigeren. Hij wil gewoon niet rechtuit blijven rijden. Ik kan daar niet aan wennen. Het gaat me zelfs wat tegenstaan. Bij de Safrane heb je daar geen last van. Die blijft keurig rechtuit rijden, wind of geen wind. In het begin heb je daar niet zo'n erg in, dan ervaar je het comfort, de mooie JBL stereo installatie, het lage geluidsniveau e.d., maar dat soort dingen is bij de Safrane ook niet verkeerd. En een auto heb je om mee te rijden en dat moet perfect zijn.
Als je nu al zegt dat je voor wat betreft de rechtuitstabiliteit en zijwindgevoeligheid het nodige inlevert, ben ik bang dat je spijt krijgt. Dat ga je namelijk tegenstaan. Een stapje terug went namelijk nooit. Qua rijcomfort is de Safrane niet te verslaan. Stiekum houdt ik het aanbod van Safranes nog in de gaten en als ik een mooie tegenkom voor weinig, sta ik er niet van te kijken dat ik voor gaas ga. Met leren bekleding had deze een goed kans gemaakt. Hij ziet er erg mooi uit.
Groeten,
Ad
Was alleen even de "hoedenplank" tafel vergeten erbij te zetten.Jack de zeeuw schreef:Albert, gezellig zithoekje zo.![]()
![]()
Wat een diepzinnige uitsmijters gooi jij er tegenaan...! Ik denk dat je uit ervaring spreekt...de k@bouter schreef:Ad, je weet dat ontkenning de eerste fase van uiteindelijke acceptatie is hè