OK, zodra het weer ietsjes beter wordt, zal ik me dun maken en de keienvanger onder de auto vandaan halenAS1 schreef:post dan wel even het resultaat op het forum voor ons ramptoeristen.
Mijn nieuwe limo
Deed ik vroeger, twee wielen op de stoep en de andere kant opkrikken, pootjes eronder, dan kan je er toch redelijk bij.
Nu heb ik een garage gekocht 4x6 m. deur 2,15 m. hoog, en kom na een jaartje al ruimte tekort. M'n oudste zoon heeft een Mitsubishi L200, 8cm verhoogd en 5,10m. lang, kan net. Voordeel is dat om olie te verversen ik er zo onder kan.
Shamrock ik hoor wel van je,
prettig weekend
Groet,
WillemS
p.s. mijn motto voor rotklussen: Doe niet zelf wat je een ander kunt laten doen
Nu heb ik een garage gekocht 4x6 m. deur 2,15 m. hoog, en kom na een jaartje al ruimte tekort. M'n oudste zoon heeft een Mitsubishi L200, 8cm verhoogd en 5,10m. lang, kan net. Voordeel is dat om olie te verversen ik er zo onder kan.
Shamrock ik hoor wel van je,
prettig weekend
Groet,
WillemS
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
WillemS schreef:Deed ik vroeger, twee wielen op de stoep en de andere kant opkrikken, pootjes eronder, dan kan je er toch redelijk bij.

Oeps, ik heb geen stoeprand voor mijn hut.
Prettig weekend
- de k@bouter
- AS1 (Anne)
- Administrator
de regen rampenfoto's voldoen ook wel.Shamrock schreef:OK, zodra het weer ietsjes beter wordt, zal ik me dun maken en de keienvanger onder de auto vandaan halenAS1 schreef:post dan wel even het resultaat op het forum voor ons ramptoeristen.![]()
Honda Accord Tourer 2.0 aut. - 2009 (sinds nov. 2025)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 3 1.6 Initiale, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 3 1.6 Initiale, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
is het water al wat gezakt daar
succes
succes
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
Het is misschien een beetje laat, maar wij willen ook de RSCL bedanken voor hun moeite en inzet de afgelopen jaren.
Het is fijn dat we het hebben mogen meemaken en zullen de herinneringen koesteren.
Chrit, ik hoop dat je nog lang van de Saf kan en mag genieten (dat moet toch wel na zoveel toegewijde zorg en (financiële) injecties.
Het mooie van zo'n forum is dat we elkaar toch regelmatig "zien" in de berichten, en er komt vast wel weer een meeting ergens, waar iedereen van harte welkom zal zijn.
Succes met je olielekkageprobleem, alhoewel je nu wellicht meer zorgen hebt over andere lekkages
Veel groeten uit Rosmalen
Paul
Het is fijn dat we het hebben mogen meemaken en zullen de herinneringen koesteren.
Chrit, ik hoop dat je nog lang van de Saf kan en mag genieten (dat moet toch wel na zoveel toegewijde zorg en (financiële) injecties.
Het mooie van zo'n forum is dat we elkaar toch regelmatig "zien" in de berichten, en er komt vast wel weer een meeting ergens, waar iedereen van harte welkom zal zijn.
Succes met je olielekkageprobleem, alhoewel je nu wellicht meer zorgen hebt over andere lekkages
Veel groeten uit Rosmalen
Paul
Safrane RXT 2.5 20V okt 1997, handgeschakeld, vert abysse, extra: navigatie. Verkocht in 2014
Hey Paul & Marie-José, daarvoor is het nooit te laat. Bedankt. Trouwens ook alle andere Safranaten bedankt. Tja aan alle leuke dingen komt een einde, helaas.
Ria en ik vinden het ook jammer. Ik had net mijn diploma Sociale Hygiëne gehaald(om biertjes te mogen tappen en etenswaar te verstrekken) in de hoop om ergens in Stein een tent te kunnen opslaan voor een meeting, maar goed dat komt altijd wel van pas en wie weet hoe de bal gaat rollen
Misschien stappen Nathalie en Marc wel weer heel snel terug op een Safrane, want er is gewoonweg geen comfortabelere auto dan een Fransoos....en wat Hugo betreft, hij probeert zijn Saf te slijten via Marktplaats en zal daarna, als ik op de laatste geruchten af ga, ook kiezen voor een Audi....Tja, zo heb je vrienden en zo heb je er geen meer
, maar ik heb in elk geval nog het Safraneforum. Uiteraard heb ik al gespiekt op diverse andere forums, zoals Audi, Volvo S80 en Vel Satis(mogelijke opvolgers van mijn Saf, over 10 jaar
), maar nergens is zoveel activiteit als bij de Safrane. Het zijn gewoon gezelschapsmensen, die Safranaten .....
en we zullen ons zeker wel ergens "tegen het lijf lopen" ter gelegenheid van een of andere meeting.
Ria en ik vinden het ook jammer. Ik had net mijn diploma Sociale Hygiëne gehaald(om biertjes te mogen tappen en etenswaar te verstrekken) in de hoop om ergens in Stein een tent te kunnen opslaan voor een meeting, maar goed dat komt altijd wel van pas en wie weet hoe de bal gaat rollen
Misschien stappen Nathalie en Marc wel weer heel snel terug op een Safrane, want er is gewoonweg geen comfortabelere auto dan een Fransoos....en wat Hugo betreft, hij probeert zijn Saf te slijten via Marktplaats en zal daarna, als ik op de laatste geruchten af ga, ook kiezen voor een Audi....Tja, zo heb je vrienden en zo heb je er geen meer