Inderdaad, hij heeft een Audi gekocht en gaat ie vrijdag halen.
http://www.renaultsafrane.nl/forum/view ... highlight=
Jammer dat er weer een Safrane het parcours verlaat.
Gr Albert
De opvolger van mijn Safrane
Heb je goed gezien Willem. Hugo wil er van af; Marc is er al van af en krijgt vandaag zijn Audi A6. Einde RSCLWillemS schreef:By the way zag ik op MP niet de rode Saf van Hugo te koop?

![dontgetit [smilie=dontgetit.gif]](./images/smilies/dontgetit.gif)
Zie http://www.renaultsafrane.nl/forum/viewtopic.php?t=2860
Inderdaad. Het is natuurlijk jammer voor Marc, want hij had echt plezier in de Saf(wie niet trouwens?), maar hij heeft gezien welke ellende ik ermee heb en heb gehad. Een investering in een gereviseerde bak is een te groot financieel risico. Daarnaast speelt de onkunde van monteurs een grote rol. Vorig jaar onderweg naar Spanje had hij ernstige koelingsproblemen, die we tijdelijk hebben kunnen oplossen, echter terug in Nederland kan niemand "iets vinden". Onder het mom van "we komen er met de computer niet in en kunnen daarom niks uitlezen" of "het zijn zoveel foutmeldingen, daar hebben we nu geen tijd voor" maakten diverse mnteurs zich er met een "Jantje van Leiden" vanaf. Het is gewoon triest dat men zich geen moeite wil doen om eens echt in de problematiek te duiken. FRUSTRATIE ten topWillemS schreef:Gelukkig hebben we de foto's nog

Kortom, Marc wil niet dat zijn spaarbankboekje "op straat" belandt en neemt het onzekere voor het onzekere. Een goede keuze die ik volledig ondersteun. Ik denk dat deze Deutsche Gründlichkeit het minder vaak zal laten afweten dan het Franse bankstel. Een ding zullen Nathalie en Marc zeker gaan missen: het Franse comfort, want dat is gewoonweg niet te evenenaren. Vooralsnog blijf ik in mijn bankstel rijden en probeer er nog zo lang mogelijk van te genieten, totdat zich wederom een kostbare reparatie aandient. Mijn vrouw en ik zijn het er over eens dat dan ook het gordijn voor mijn 24-klepper zal gaan vallen en er een einde komt aan ons Renaulttijdperk.
Misschien onstaat dan wel de ACSL: Audi Club Stein Limburg

Laatst gewijzigd door Shamrock op 05 nov 2010, 18:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Let op de automatische versnellingsbakken van de audi A6 (multitronic of tiptronic) zijn zomogelijk nog slechter dan de V6 bakken van renault. Daarom heb ik een handgeschakelde A6 gekocht ondanks ik verknocht was aan de automaat van mijn Renault.
Renault Safrane 2.5 RXT automaat 1998 EXIT
Volvo V70 2.4 Bi fuel 2000 EXIT
Volvo C70 2.3 T5 G3 241 PK 1999 EXIT
Audi A6 Avant TDI 2004
Volvo V70 2.4 Bi fuel 2000 EXIT
Volvo C70 2.3 T5 G3 241 PK 1999 EXIT
Audi A6 Avant TDI 2004
- AS1 (Anne)
- Administrator
Een dure Audi (of BMW) is ook een (groot financieel) risico. We zien Marc wel weer een keer terug in een Safrane. 

Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,