Openingsmeeting Renault Tuning Club 11 April in Nijkerk

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Riel

Bericht door Riel »

Nou dat was niet dáár gebeurd ;)

Ik kwam Erwin dan tegen in de bebouwde kom in Nijkerk toen ik op zoek was naar n pinautomaat. Ik zat in een witte renault 5 :)
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
monique

Bericht door monique »

sjoerd schreef:heeft de initiale van Kedwin nou een extra lange achterdeur of lijkt dat alleen maar op de foto zo?
zo ik niet weten sjoerd of mij achterdeur van safrane langer is?kan ook zo zijn dat foto schuin is genomen dan lijkt dat deur langer is.
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
Erwin

Bericht door Erwin »

Riel schreef:Nou dat was niet dáár gebeurd ;)

Ik kwam Erwin dan tegen in de bebouwde kom in Nijkerk toen ik op zoek was naar n pinautomaat. Ik zat in een witte renault 5 :)
Waarschijnlijk de ING :lol: daar kwam ik dus net vandaan. Voordat ik naar de meeting ging
heb ik daar nog ff gepind.

En inderdaad het is niet op de meeting gebeurd, maar een dag eerder.
De politie vond de auto door de sporen die hij bij mijn auto had achtergelaten t.w. zijn mist achterlicht inclusief binnenwerk en een stuk van z'n knalgele bumper.
Was dus makkelijk zoeken: vind de gele auto met het grote gat in z'n achterbumper en ontbrekend mistlicht.
Was binnen 15 minuten geregeld.
Renault Safrane RXT V6-24v 1999 Vert abysse
RT V6i 1995 Zwart RIP
AS1 (Anne)
Administrator

Bericht door AS1 (Anne) »

sjoerd schreef:heeft de initiale van Kedwin nou een extra lange achterdeur of lijkt dat alleen maar op de foto zo?
waarschijnlijk omgekat :twisted: :wink:
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
monique

Bericht door monique »

AS1 schreef:
waarschijnlijk omgekat :twisted: :wink:
wat is omgekat?
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
monique

Bericht door monique »

ja was erg gezellig op de voorjaarsmeeting in nijkerk.ik heb zo veel moois gezien vandaag.ik keek mij ogen erg naar uit en nu nog limburg mensen.
en paar andere safrane gezien plus nieuwe mensen ontmoet.voor mij was toch indruk safrane bi turbo die er bij was.
en sommige zie ik ook weer in limburg in stein.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie