Voorjaarsmeeting in Limboland

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Erwin

Bedankje

Bericht door Erwin »

Ook ik heb geweldig genoten!! Ik heb geen moment spijt gehad, dat ik mijn duiken voor deze dag heb overgeslagen :lol:

Ik heb genoten van de toertocht, zowel van het uitzicht, als van de performance van mijn nieuwe Saf :D

Vooral de henry Chapell begraafplaats heeft veel indruk op mij gemaakt.

Ook de gezelligheid voor- (koffie en vlaai) en na de tocht (BBQ) waren top

Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede zorgen en de perfecte organisatie.

Uiteraard ook aan Marc en Hugo en de rest van de RSCL meeting organisatie.[smilie=bow.gif] [smilie=bow.gif]

Groetjes, Erwin
Gerben

Bericht door Gerben »

Haha Chrit, mooie shot heb je uitgekozen :) Ik kan ook niet helemaal verklaren waar die uitdrukking vandaan komt, want het eten was HEERLIJK. Super bedankt!

Ook de rest was super georganiseerd, petje af!

Hopelijk tot snel, om de route af te maken :)
Safrane II 2.0 RXE
Safrane 2.2 Vi

Bericht door Safrane 2.2 Vi »

Ja Chrit, je hebt mij ook als een ware snoepert weten vast te leggen.

:lol:
ex.Renault Laguna 2.0 RXE '94
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6

Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Safrane 2.2 Vi schreef:Ja Chrit, je hebt mij ook als een ware snoepert weten vast te leggen.

:lol:
Deze jonge dame heeft jou al langer in de gaten.....

Afbeelding
AS1 (Anne)
Administrator

Bericht door AS1 (Anne) »

de fase I lijkt wel uitgestorven. Ik zie geen enkele op de foto's...
Kun je nagaan in wat voor antieke doos die R25 gasten rijden. :twisted:
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Shamrock

Bericht door Shamrock »

AS1 schreef:de fase I lijkt wel uitgestorven. Ik zie geen enkele op de foto's...
Kun je nagaan in wat voor antieke doos die R25 gasten rijden. :twisted:
Nou, AS1, er was welgeteld 1 Phase1 bij van Pepijn Mergelsberg, maar die was er op het moment van die foto`s nog niet.
Mergelsberg

Bericht door Mergelsberg »

Riel schreef:Lachen zeg, sla vanmorgen de krant open en jawel, daar staan ze dan op pagina B5, een halve krantenpagina groot :D:D

Leuk, leuk :)
Zou je dat kunnen inscannen? Ondanks dat ze de Limburger hier in de stad drukken kan ik hier alleen de Gelderlander krijgen.

@AS1, mijn maat die met me mee zou rijden moest zaterdag tot over 11'en overwerken. De arme stakker. Dus wij waren pas vlak voor aanvang van de rit in 't swoane limburrig.

Edit:
Als mensen foto's hebben maar geen ruimte om ze te uploaden ergens, dan kan je ze aan mij emailen. Dan gooi ik ze wel op onze server, daar is toch plek en bandbreedte zat.
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Mergelsberg schreef:
Riel schreef:Lachen zeg, sla vanmorgen de krant open en jawel, daar staan ze dan op pagina B5, een halve krantenpagina groot :D:D

Zou je dat kunnen inscannen? Ondanks dat ze de Limburger hier in de stad drukken kan ik hier alleen de Gelderlander krijgen.
Hallo Pepijn, ik had alle deelnemers die advertentie toch via email gestuurd??? :?
Mergelsberg

Bericht door Mergelsberg »

Shamrock schreef:
Mergelsberg schreef:

Hallo Pepijn, ik had alle deelnemers die advertentie toch via email gestuurd??? :?
Inderdaad, na wat extra spitten heb ik hem gevonden :)
Volgens de scanner was de attachment 78% zeker spam en dus was het mailtje verdwaald geraakt in de 100+ spam mailtjes die er op een dag binnen lopen...
Renault Twingo Privilege QuickShift 5 1.2 16v
RIP: Renault Safrane RN 2.2Vi automaat Phase 1
AS1 (Anne)
Administrator

Shamrock schreef:
Mergelsberg schreef:

kun je het niet uploaden hiero op de site? Dan hoef je niet allemaal mails te sturen.
Riel

Bericht door Riel »

www.rielity.org/pics/safranaten.pdf

Voor diegenen die m nog willen bekijken.
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
Gert

Bericht door Gert »

Bedankt RSCL voor deze onvergetelijke dag .
Petje af voor julie organisatie en gastvrijheid.
We hebben erg genoten. Superbedankt
De eerst beelden kunnen jullie bekijken via deze link
http://www.youtube.com/watch?v=L3pdrJDDQNk
Groetjes Gert en familie.
Safrane 2.5 RXE 2000 (exit 03-11-2012)
Grand Espace 3.5 V6 initiale 2003 exit 2014
Laguna Estate 1.5dci 2010 exit 2022
Twingo 1.2 16v 2010,
Twingo RS Gordini 133hp 2011(03-2024 verkocht aan Quinten - m'n jongste zoon)😁
Laguna Estate 2.0dci 180GT 2011
AlbertP

Bericht door AlbertP »

Nu, 24uur na de super meeting, ,heb ik alles de revue honderden keren nogmaals laten passeren, zijn wij alle drie nog steeds diep onder de indruk wat er allemaal is gebeurt en is georganiseerd.Er is veel, heel veel werk geinvesteerd om alles van te voren te bedenken en te regelen.
Dit heeft zich duidelijk uitbetaald!!!!!!
Er was dan ook helemaal niets op aan te merken, een perfecte organisatie, de fantastische
ontvangst, een hele mooie foto shooting, een heerlijke koffie tafel, de imposante toerrit, de magistrale BBQ, het weer dat super was (lichte zonnebrand in het gezicht).
Alle superlatieven zijn dan ook op zijn plaats voor alle mensen die dit onder regie van Chrit hebben mogelijk gemaakt.

Ik realiseer mij ook dat om zoiets op poten te zetten je ook aardig in de buidel moet tasten, want je moet zo`n route diverse malen verkennen, en wat gedacht van de BBQ???
Die was echt op de Limburgse wijze gedaan, groots, rijkelijk en heerlijk.
Ook de Limburgse gastvrijheid stondt grootst geschreven.
Hierbij zijn de echtgenotes van het team ook debet aan, want zonder hun toesemming, hulp en inzet zou zoiets moois nooit tot stand gekomen kunnen zijn.

Het zal dan ook een harde dobber zijn voor de volgende meeting organisatie om dit te kunnen evenaren !!!!!

Nadat wij om 23.30uur thuis kwamen, was ik welleswaar dood moe, maar kon pas om 3.30uur de slaap vatten, dit van alle indrukken die door het hoofd spookten.
Deze meeting staat dan ook diep in mijn herinneringen gegrift, en zal hiervan nog een hele lang tijd van kunnen blijven genieten.
Geen enkele wanklank, alleen maar grote lof heb ik gehoord.
Van zowel mijn vrouw Gönül alsook van haar zoon Cem en mij, heel veel dank voor deze uitzonderlijk mooie dag.

Wij hebben aardig wat foto`s gemaakt, maar door een probleem bij de provider kan ik niet direct uploaden, dus even geduld, het komt echt wel gelijk met een dagverslag erbij.

Gr Albert, Gönül en Cem
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Ja, Albert, het was echt een indrukwekkende dag. Wat ikzelf jammer vind is de "herkenbaarheid" van de mensen. Je komt op een zeer korte tijd in contact met zoveel mensen, dat je op een gegeven moment niet meer weet wie, wie is en dat is wel erg jammer. Daarom hoop ik dat iedereen meewerkt aan smoelenboek, waar op het moment een poll voor "loopt".
Ik verwacht vandaag of morgen de film van Matt Horbach(vader van Hugo). Heb er al stukken van gezien en ik heb er maar 1 woord voor: schitterend!!
Afbeelding

Dus, nogmaals, wie interesse heeft: effe je postadres mailen naar renaultsafraneclub@live.nl De kosten van de schijf zijn nog niet bekend, maar dat zal allemaal best meevallen voor deze "Super sjoene daag" oftewel super mooie dag [smilie=thumbupwink.gif]
Gisteravond de laatste spullen opgeruimd en, niet te vergeten, het vat leeggemaakt onder het genot van de laatste stukken vlees op de BBQ.
Dat was hem dan, onze eerste organisatie namens de RSCL.
De honden ontfermen zich over de allerlaatste restjes.
Afbeelding
Namens de Renault Safrane Club Limburg wil ik alle deelnemers hartelijk bedanken voor hun aanwezigheid.
Jullie aanwezigheid heeft deze dag tot een ongekende happening gemaakt.
Hartelijk dank en hopelijk tot een volgend treffen "in the Dutch mountains". :wink:
AS1 (Anne)
Administrator

Riel schreef:www.rielity.org/pics/safranaten.pdf
Voor diegenen die m nog willen bekijken.
het is duidelijk dat we een beetje worden geplaagd door de schrijver.
Ik vind echter de opmerking "amper 8 jaar later al uit productie genomen" wel wat misleidend.
8 jaar is heel normaal en er is gewoon een opvolger met een andere naam gekomen.
En "geflopt". Tja, topmodellen worden steeds duurder. Ik vind het logisch dat die steeds minder verkopen.
Plaats reactie