Nou.... vanaf nu ben ik niet meer in de Safrane op de weg
Het werd weer tijd voor de jaarlijkse keuring en de speling op het stuurhuis was te groot volgens de garage. Ook waren er nog een paar mankementjes met het remsysteem dus heb ik besloten de auto maar niet meer te repareren.
Nu ga ik de auto voor de cross gebruiken maar heb de nodige onderdelen over. Dus als er nog iemand onderdelen zoekt mail me maar even. mijn mailadres is cjibclient@gmail.com
Safrane 3.0v6 RT 1993, full option..... alleen handgeschakeld. net 340.000 gepasseerd
Wil je geen second opinion proberen?
Als het stuurhuis er misschien doorheen gaat, remmen zijn meestal niet de meest dure reparaties en slijtagedelen moeten toch wel vervangen worden.
Maar al met al....voor een 93er is het geen schande.
De auto heeft mij de laatste 4 jaar een goede dienst bewezen en dit zat er al een keer aan te komen. ook de remdrukverdeler en alle remleidingen moeten vervangen worden.
En dan is het nog de vraag wat er nog meer gaat komen. na 343000km weet je dat het moment komt dater een vervanger moet komen. En aangezien ik naar Duitsland verhuisd ben vorig jaar moest ik ook wel en andere auto hebben.
Nu lekker verder sparen voor een saf 3.0 24v of een Vel Satis.
Safrane 3.0v6 RT 1993, full option..... alleen handgeschakeld. net 340.000 gepasseerd