automaat AD8 loopt hard aan
-
martslaats
automaat AD8 loopt hard aan
ik heb voor een tijdje terug de olie en zeef laten vernieuwen,het eerste probleem wat zich voordeed was dat als die koud was hij in de eerste paar bochten eruitvloog en dat die hard aanliep als die van de vier naar de drie terug schakelde,toen 0,4 liter olie bijgevuld en het uit de versnelling gaan bij een bocht was verholpen maar het hard aanlopen doet die nog steeds,kan het nu zijn dat er toch nog te weinig olie in zit.
- AS1 (Anne)
- Administrator
Re: automaat AD8 loopt hard aan
martslaats schreef:ik heb voor een tijdje terug de olie en zeef laten vernieuwen,het eerste probleem wat zich voordeed was dat als die koud was hij in de eerste paar bochten eruitvloog en dat die hard aanliep als die van de vier naar de drie terug schakelde,toen 0,4 liter olie bijgevuld en het uit de versnelling gaan bij een bocht was verholpen maar het hard aanlopen doet die nog steeds,kan het nu zijn dat er toch nog te weinig olie in zit.
hoi mart,
heb nu ik je tekst lees t gevoel dat je druksensoren vies of versleten zijn!!
dit kan je gaskleppotentio meter zijn of je oliedruksensor.
begin s met je oliedruksensor onder op de bak, ff schuren en poetsen
en daarna je gasklephuis reinigen met sensor
vaak is probleem dan over hoor!!
gr M
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Re: automaat AD8 loopt hard aan
martslaats schreef:ik heb voor een tijdje terug de olie en zeef laten vernieuwen,het eerste probleem wat zich voordeed was dat als die koud was hij in de eerste paar bochten eruitvloog en dat die hard aanliep als die van de vier naar de drie terug schakelde,toen 0,4 liter olie bijgevuld en het uit de versnelling gaan bij een bocht was verholpen maar het hard aanlopen doet die nog steeds,kan het nu zijn dat er toch nog te weinig olie in zit.
oja!!!
tevens je stekker die uit je oliedruksensor loopt met verbindingsstekker naar je rekeneenheid.
nu je daar toch bent deze stekker ook goed reinigen met contactspray en doekje
en aanslag van stekker halen.
let op:
deze rekeneenheid zit met klip aan achterkant vast en bovenop met hard plastic stuk voor betere bevestiging!!
succes!
gr M
Hallo.
-
martslaats
Ad8 bak loopt hard aan
maar waarom doet die dat alleen als die warm is en koud niet
-
martslaats
Ad8 bak loopt hard aan
maar waarom doet die dat alleen als die warm is en koud niet
registratie oliedruksensor
hoi mart,
olie moet eerst opwarmen voor perfecte smering en dus ook registratie via sensor.
dit is vanaf 61gr. tevens meet moment voor bakolie!!
dan is i dunner maar met te weinig olie dus te weinig volume voor smering maar ook voor registratie voor sensor.
deze sensor is n magneet en warmte sensor.
zo met hij de druk!!
gr m
olie moet eerst opwarmen voor perfecte smering en dus ook registratie via sensor.
dit is vanaf 61gr. tevens meet moment voor bakolie!!
dan is i dunner maar met te weinig olie dus te weinig volume voor smering maar ook voor registratie voor sensor.
deze sensor is n magneet en warmte sensor.
zo met hij de druk!!
gr m
Hallo.
-
martslaats
sensor
hoi marcel
ik heb alleen 2 van die oprijbruggetjes ter beschikking,nu is mijn vraag kom ik dan ook aan die sensor en waar zit die dan ongeveer.
gr mart
ik heb alleen 2 van die oprijbruggetjes ter beschikking,nu is mijn vraag kom ik dan ook aan die sensor en waar zit die dan ongeveer.
gr mart