Jammer dat mijn duurzame gedachten zo verwrongen worden bij het zien van die Amerikaanse naja, waarom bouwen ze die dingen eigenlijk zo lomp groot, onzuinig en zonder vermogen?
Ik weet zeker dat jij een goed argument vóór deze dingen voor me hebt?
Zou die er in passen.. Er zou wel een *8 in passen omdat de V6-en de 90graden blokhoek hebben en ook lomp groot zijn.
Maarja dat zou zonde zijn van je bankstel.
Laguna V6 Groen Met. '94 Safrane V6i RT Zwart Met. '93R.i.P. Ford Capri 2.8 S '79
Matthijs schreef:Maarja dat zou zonde zijn van je bankstel.
Huh?
Mijn bankstellen hebben allemaal een V8
Ik denk trouwens niet dat zo'n Early Hemi zo makkelijk zou passen in een Safrane, die motoren zijn heel erg breed, en topzwaar (een van de redenen dat ze na 58 eruit gingen). Zou wel een indrukwekkend project zijn, zon blok in een saf leggen, incl ombouw naar achterwielaandrijving. Zal ook het nodige verstevigd moeten worden want zon blok trekt anders de wagen in no time krom met t monsterkoppel.
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak