Mergelsberg schreef:Hier ook het schijfske binnen
Komt alleen een vraag boven, hebben jullie aandelen Tesa ofzo?
Och, Pepijn, zie het maar als een beetje bezigheidstherapie. De schijf is in elk geval onbeschadigd in Nijmegen terecht gekomen, nietwaar? Veel plezier ermee.
Ook bij mij zonder schade ontvangen
Heel leuk in elkaar gezet en de muziek.......typisch Limbo`s.... een heerlijk dialect
Echt iets om steeds weer te zien en beluisteren, dus zit ie altijd in m`n DVD player in de auto
Nogmaals bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
AlbertP schreef:Ook bij mij zonder schade ontvangen
Heel leuk in elkaar gezet en de muziek.......typisch Limbo`s.... een heerlijk dialect
Echt iets om steeds weer te zien en beluisteren, dus zit ie altijd in m`n DVD player in de auto
Nogmaals bedankt voor alles wat jullie gedaan hebben
Gr Albert
Albert, het RSCLteam vond het hartstikke leuk om kennis te maken met alle Safranaten. Nu kennen we tenminste een aantal personen, die schuil gaan achter de forumnamen. De route voor het volgende treffen heb ik al voor een groot deel af: uiteraard het stuk dat we, door omstandigheden, gemist hebben, waar ik nog een aantal heuveltjes aan zal "plakken". De lengte zal zodanig worden dat we nog ruim de tijd hebben om hier en daar te genieten van het "bronsgroen eikenhout".
Laatst gewijzigd door Shamrock op 29 dec 2009, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
SJonge jonge.
Ik heb vanavond alles eens rond de meeting gelezen en foto,s bekeken.
Helaas moest ik deze dag aan mij voor laten gaan wegens andere verplichtingen.
Ik krijg nog steeds een rot gevoel dat ik er niet bij kon zijn.
Bedenkelijk kijk ik,of er in de toekomst een meeting georganiseerd zal gaan worden
die deze onvergetelijk dag zal gaan overtreffen.
Moeilijk zal het gaan worden denk ik,voor diegene die deze verantwoordelijkheid op zijn
schouders durft te nemen.
Ja ,het eerste vuur van zo een meeting is het warmst ,de meetings daarna zijn mestal wat minder, en uiteindelijk dooft het vuur langzaam uit,.....en gaan samen met de safrane ook de meetings het graf in.
Passie delen is leuk ,zolang de passie blijft gloeien.
Zettex schreef:Ja ,het eerste vuur van zo een meeting is het warmst ,de meetings daarna zijn mestal wat minder, en uiteindelijk dooft het vuur langzaam uit,.....en gaan samen met de safrane ook de meetings het graf in.
Passie delen is leuk ,zolang de passie blijft gloeien.
Zit je bij de verkeerde clubs? De meetings die ik ken worden elk jaar beter
Voor de meeting op 24 april 2010 heb ik een bezemwagen aangeschaft.
Mocht jouw Safrane je in de steek laten, mag je hierop plaatsnemen om met andere strijdmakkers naar het eindpunt van de route te fietsen. "Brandstof" is ruim voldoende aanwezig