Totaal onverwacht: brandstofpomp
Re: Totaal onverwacht: brandstofpomp
Balen, bestel je een brandstofpomp, krijg je een tankvlotter.
Nou ja, houd ik die maar reserve op voorraad en kijk ik weer even verder. Ik ga meer even op zoek via de nummers 250601714R, 7700819325 en 09741549906.
2.5 RXE 1999 op LPG
-
Safrane010
Ik zou enkel de losse pomp bestellen. Of een gehele brandstofpomp op de sloop halen.
Renault safrane 2.5 automaat
-
Safrane010
@steven, dit was dus je bekabeling die niet in orde was ( achteraf gezien)?
want met de nieuwe pomp had je ook problemen, dit is verholpen door een gouden tip van mij!
de brandstof pomp is hetzelfde als van een Volvo s60 als ik het goed heb! of Volvo 850.
volgens mij reed jij op een lpg systeem van BRC ? ik was laatst wezen kijken naar een 2.5 die ook op brc reed, conclusie, vervang je gas filter zo nu en dan om de paar jaar! anders gaan je injectoren naar de filistijnen
want met de nieuwe pomp had je ook problemen, dit is verholpen door een gouden tip van mij!
de brandstof pomp is hetzelfde als van een Volvo s60 als ik het goed heb! of Volvo 850.
volgens mij reed jij op een lpg systeem van BRC ? ik was laatst wezen kijken naar een 2.5 die ook op brc reed, conclusie, vervang je gas filter zo nu en dan om de paar jaar! anders gaan je injectoren naar de filistijnen
Renault safrane 2.5 automaat
Ik denk wel dat mijn pomp stuk was, de problemen met niet starten waren eerder echt heel erg. Na vervanging van de pomp gebeurde het soms. Maar wie weet, misschien was het eerder toch alleen de bekabeling van het stekkertje.
Inderdaad zit er bij mijn een BRC-installatie in. LPG-filter vervang ik regelmatig.
Inderdaad zit er bij mijn een BRC-installatie in. LPG-filter vervang ik regelmatig.
2.5 RXE 1999 op LPG