Ik heb nooit een "gewone" stoel met hand bediening uit elkaar gehaald.
Dus heb ik ook geen vergelijk om de vraag te beantwoorden of het frame van de stoelen gelijk is.
In ieder geval is de bodem bevestiging en de gordel aansluiting gelijk.
Het kan zijn dat de vulling verschillend zijn en daardoor niet echt "lekker" gaan passen.
Als door een test met stroom de elec. stoel niet meer werkt, kan je altijd nog de bekleding overzetten.
Dit is zelf redelijk goed te doen, mede omdat er geen ergo in zit.
De elec. "gewone" stoel heeft dus een riemspanner inwendig, en een aansluiting voor stroom te geven aan de elektro motoren voor de stoel verstelling en de "eigen" stoel memory.
Als de stoel nog niet is gemonteerd kan je met bv een accu stroom op de stoelstekker aansluiting maken, en kan je testen of het werkt.
Mocht alles goed werken dan kan je de stoel monteren en extern een gezekerde stroomdraad naar de stoel voeren.
Als ik het juist heb zou die 2-draads stekker de stoel van stroom moeten voorzien.
De overige is voor de airback in de stoel .....
Dat is vele malen minder werk dan de bekleding over te zetten en dan nog op een handbediende stoel zitten
Je hebt dan de volgende zaken tot je beschikking: Stoel verstelling hoog/laag, naar voren/achteren en rugleuning verstelling.
Daarnaast werkt je stoel memory en kan je deze programmeren voor 3 chauffeurs
Een luxe extra die gemakkelijk is.....
Wat je niet hebt is de aut. buiten spiegel verstelling, maar daar valt mee te leven

Ook zal vermoedelijk de stoel verwarming niet werken....., maar die doet het bij mij ook niet, en missen...? niet echt.
Gr Albert