3e Safrane Meeting
- cjibclient
Hey Albert,
Kun je ons op de hoogte houden wat er nu precies met de Biturbo aan de hand is???? Ik denk dat de meesten wel een tikkeltje nieuwsgierig zijn.......
Ik in elk geval wel.
Volgende keer ben ik in elk geval weer aanwezig als het goed is....
Kun je ons op de hoogte houden wat er nu precies met de Biturbo aan de hand is???? Ik denk dat de meesten wel een tikkeltje nieuwsgierig zijn.......
Ik in elk geval wel.
Safrane 3.0v6 RT 1993, full option..... alleen handgeschakeld. net 340.000 gepasseerd 
Re: Verslagje
Andjoy schreef:Een korte maar krachtige meeting.
Achteraf gehoord dat Albert Peters ook nog onderuit is gegaan (wat ik vreemd genoeg niet heb meegekregen....zou toch een kleine aarbeving veroorzaakt moeten hebben), en daarbij behoorlijk z'n enkel heeft verzwikt een veel pijn had. Veel beterschap met de enkel Albert!
André
Met m`n afrol techniek (valbreken??)
Maar 165Kg valt niet zonder schade, voor de 1e meeting was m`n rechter enkel aan de beurt (bleek later gebroken te zijn). Nu kiepte ik op die scheef liggende stelton platen om.
Grote hielariteit, en de vraag "Doet het pijn????"
Yep, helaas wel, maar alleen als ik lach !!!!!
Maar ja, je moet toch WAT bedenken om op te vallen??
Het zal best wel een koddig gezicht zijn geweest!!!
En ik lach momenteel als een boer met enkelpijn, hij is mooi dik en wordt langzaam pimpelpaars
Gr Albert
(en
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
vanaf begin 1-4-2010
Re: Verslagje
Andjoy schreef:Een korte maar krachtige meeting.
Achteraf gehoord dat Albert Peters ook nog onderuit is gegaan (wat ik vreemd genoeg niet heb meegekregen....zou toch een kleine aarbeving veroorzaakt moeten hebben), en daarbij behoorlijk z'n enkel heeft verzwikt een veel pijn had. Veel beterschap met de enkel Albert!
Nou, ben benieuwd wat de volgende meeting met zich meebrengt....ik probeer er i.i.g. weer bij te zijn!
André
Met m`n afrol techniek (valbreken??) heb ik de schade in Nederland weten te beperken
Maar 165Kg valt niet zonder schade, voor de 1e meeting was m`n rechter enkel aan de beurt (bleek later gebroken te zijn). Nu kiepte ik op die scheef liggende stelton platen om.
Grote hielariteit, en de vraag "Doet het pijn????"
Yep, helaas wel, maar alleen als ik lach !!!!!
Maar ja, je moet toch WAT bedenken om op te vallen??
Het zal best wel een koddig gezicht zijn geweest!!!
En ik lach momenteel als een boer met enkelpijn, hij is mooi dik en wordt langzaam pimpelpaars
Gr Albert
(en nog allen bedankt om mij weer in normale vertikale stand te krijgen !!!!)
vanaf begin 1-4-2010
vanaf begin 1-4-2010
Tuurlijk is dat vanzelfsprekend goed !!!!cjibclient schreef:Hey Albert,
Ik in elk geval wel.
Dan beloof ik rechtop te blijven staan
Het was ook voor mij een heel leuke verrassing dat die Bi-turbo uit mijn stad kwam.
Ik had hem wel eens zien rijden, maar ja, misschien op bezoek ik Spijkenisse??
Niet dus, maar ook ik ben wel benieuwd hoe en wat er nou aan de hand was !!!
Ik hou jullie op de hoogte.
Of misschien doet hij het wel zelf daar hij wel regelmatig "meelezer is"
Het is wel een toffe peer die goed in het Safrane clubje past!!
Gr Albert
vanaf begin 1-4-2010
vanaf begin 1-4-2010
De 4e was geloof ik Vincent. En ik ben niet bang om m'n meiske alleen te laten met haar zwarte band karate. Dus IK ben niet de gene die bang hoeft te zienAndjoy schreef:En dat laat jij zomaar toe, Gerben?! Zo'n mooi meisje met 4 vreemde kerels in een Baccara Biturbo laten wegscheurenGerben schreef: Het was trouwens alleen mijn vriendin die mee ging in de biturbo.![]()
't is dat die koppeling het begaf, anders hadden we wel eens heeeeeel lang weg kunnen blijven![]()
Wie was dan de 4e man? Bestuurder, Marc, André en.......
Groet,
André
Safrane II 2.0 RXE
Als je goed de berichten gelezen had, had je gezien dat ik er zelf al achter was gekomen dat Vincent de 4e man was.
Hmmm, ik heb gehoord dat die donkere meisjes met zwarte band kartate het lekkerst zijn
You lucky bastard
ik heb zelf een indonesiche vriendin, is zij ook van indonesische afkomst?
Mijne heeft gelukkig geen zwarte band karate, dus nog enigzins controleerbaar, alhoewel.....
Groet,
André
Hmmm, ik heb gehoord dat die donkere meisjes met zwarte band kartate het lekkerst zijn
You lucky bastard
Mijne heeft gelukkig geen zwarte band karate, dus nog enigzins controleerbaar, alhoewel.....
Groet,
André
Hehe ja ik zag 't later pas. Ik was begonnen met lezen op de vorige pagina. En toen ik het eenmaal zag leek het me niet de moeite om 't nog eens te verbeteren.
Anyway, m'n vriendin is van Vietnameze afkomst, maar iig wel uit 't oostelijke deel van de wereld... in hoeverre een bolvormig object een oosten kan hebben. Pré 1492 gezien uit het oosten dan
Controle? Ik zie het meer als veiligheid
Anyway, m'n vriendin is van Vietnameze afkomst, maar iig wel uit 't oostelijke deel van de wereld... in hoeverre een bolvormig object een oosten kan hebben. Pré 1492 gezien uit het oosten dan
Controle? Ik zie het meer als veiligheid
Safrane II 2.0 RXE
- EBSBaccara
-
richardvenema
Hallo allemaalAndjoy schreef:En dat laat jij zomaar toe, Gerben?! Zo'n mooi meisje met 4 vreemde kerels in een Baccara Biturbo laten wegscheurenGerben schreef: Het was trouwens alleen mijn vriendin die mee ging in de biturbo.![]()
't is dat die koppeling het begaf, anders hadden we wel eens heeeeeel lang weg kunnen blijven![]()
Wie was dan de 4e man? Bestuurder, Marc, André en.......
Groet,
André
ik vond het erg leuk om al die menden nu eens te ontmoeten.
Jammer van de Bitturbo en van die nare val van Albert ik hoop dat het beiden snel beter gaat.
De volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Ik vond het Top.
Groet Richard.
Als ik rijd voel ik mij als die god uit Frankrijk
-
richardvenema
He toeval? mijn vrouw komt uit de Phillipijnen zijn oostrese vrouwev nog iets wat Safrane rijders gemeen hebben.??Andjoy schreef:Als je goed de berichten gelezen had, had je gezien dat ik er zelf al achter was gekomen dat Vincent de 4e man was.
Hmmm, ik heb gehoord dat die donkere meisjes met zwarte band kartate het lekkerst zijn![]()
You lucky bastard![]()
Mijne heeft gelukkig geen zwarte band karate, dus nog enigzins controleerbaar, alhoewel.....![]()
Groet,
André
Groet Richard.
Als ik rijd voel ik mij als die god uit Frankrijk