Om 8:15uur was ik al op pad naar de meeting, maar (natuurlijk) eerst even door de wasstraat want je wilt toch " netjes" voor de dag komen.
Voor het eerst was ik een niét de eerste , wat voor mij toch wel nieuw was....
Niemand in de buurt dus de tafel en de stoel tevoorschijn gehaald en een bak koffie ingeschonken, die smaakte wel lekker na zo`n 2uur in totaal onderweg te zijn geweest.
Met en met kwamen de anderen er ook aan en werd er op vertrouwde wijze gezellig gebabbeld en informatie uitgewisseld.
Omdat ik niet echt goed meer ter been ben, bleef ik bij de auto`s op de koffie passen....

, en de rest ging al het moois bekijken.
En dat was schijnbaar héél veel.
Er stond een verrassing aan te komen,..... na lang niet meer gezien te hebben stond plots......Koert Deen voor mijn neus.
Wát leuk is het toch om na zoveel jaar elkaar weer eens te zien...toppie Koert.
Ik ik heb een paar foto`s gemaakt van waar wij stonden, verder opnames maken werd door de overige gedaan
Heerlijk in de ruim aanwezige zon zittend verliep de dag erg leuk Thx boys !!!
Er was nog wel een opmerkelijke informatie tot mij gekomen.
Er schijnt een uitlatenboer in Deurne te zitten die vrijwel alle uitlaten zélf kan maken.
Dus de uitlaat voor mijn 24v (die niemand mij kan leveren) zou hij dat wél kunnen doen in RVS en gewone uitvoering
Ik krijg daar nadere info over en zal deze in het forum gaan melden.!!!!
Na de laatste druppels koffie verdeelt te hebben was het en het boeltje weer in de kofferbak had liggen vertrok in naar huis en was daar rond 18:30uur.
Het was wederom weer een geslaagde dag....Bedank jongens dat jullie er water.....
Gr Albert