Een korte maar krachtige meeting.
Erg leuk om eindelijk de personen eens te ontmoeten die bij de auto's horen.
Ik voel me wel een beetje schuldig voor wat betreft de Biturbo Baccara ellende.
Ik weet niet meer hoe de persoon heet, maar hij stond op het punt naar huis te gaan in z'n lichtblauwe bolide toen ik vroeg of ik ff een stukje mee mocht om de kracht van zo'n 4 wiel aangedreven v6 met twee turbo's eens te kunnen beleven. "Geen probleem stap maar in", zei ie.
Een kort stukje met vol gas in de 1e versnelling was voldoende om de kracht te voelen...niet gering!!
Terug op de parkeerplaats wouden Marc en Gerben met zijn vriendin ook graag nog een stukje meerijden. "Dit keer iets verder dan maar, en ff goed los gooien", zei ik nog. Oeps, na 100 meter vol gas.....koppeling aan gort
Wagen terug geduwd en ANWB gebeld. Zo te voelen is het hydraulische systeem kapot gegaan...en dat uitgerekend tijdens een Safrane meeting

Ik hoop dat het geen al te dure grap gaat worden.
Achteraf gehoord dat Albert Peters ook nog onderuit is gegaan (wat ik vreemd genoeg niet heb meegekregen....zou toch een kleine aarbeving veroorzaakt moeten hebben

), en daarbij behoorlijk z'n enkel heeft verzwikt een veel pijn had. Veel beterschap met de enkel Albert!
Nou, ben benieuwd wat de volgende meeting met zich meebrengt....ik probeer er i.i.g. weer bij te zijn!
André