Die meeting doen we een keer. Wat het leer betreft: http://www.ebay.de/itm/Renault-Safrane- ... SwcUBYLzUw
Voor jou weliswaar niet in de buurt en electrisch, met ook wat mankementjes ..... maar daarentegen best redelijk geprijsd.
Je kunt niet ongestraft elec. stoelen overzetten als de benodigde bekabeling niet aanwezig is.
Er zijn diverse uitvoeringen die voor een hoop problemen zorgen.
Informeer je uitgebreid voordat je dit wil gaan doen.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Zo, we hebben weer het een en ander gedaan aan Madame.
Paar weken terug in Valkenswaard geweest bij de van het forum bekende garage aan de dragonder. Daar heb ik de trekhaak laten monteren, hij heeft het allemaal heel netjes afgewerkt, en de prijs was ook goed. Daar gaan we vaker heen, bedankt voor de tip Günther.
Verder heb ik vandaag samen met een profesioneel autopoetser/maatje de koplampen opgeschuurd en gepolijst aangezien de buitenste laag af aan het bladeren was (Safrane kwaal)
Bij de linkerkoplamp is het heel netjes geworden evenals de rechter, al is het wel zonde dat de rechter koplamp (raar maar waar) krassen heeft aan de binnenkant.
Je Safrane wordt er steeds een stukje mooier en completer op, Niels, ga zo door. Ik heb de achterbumper onder handen genomen: ontvetten, plastic primer en bumperspray uit de spuitbus. Steeds maar die vale grijze kleur wegpoetsen begon te vervelen. Ik ben tevreden over het resultaat: nu de voorbumper, deurlijsten en dorpels nog. Gelukkig blijft er bij een Safrane nog altijd iets te doen. En dan maar afwachten hoe lang het houdt.
Je kunt de bumpers ook met een flesje bumperverf insmeren (geen spuitnevel, dus veel minder schadelijk voor de gezondheid).
Bij mijn Safrane vertonen de koplampen ook wat 'bladderslijtage' maar dat komt doordat ik in het verleden de hogedrukspuit wat te dicht op de koplampen had gericht.
Ook een frisser gezicht zo zonder die dealerkentekenplaathouder.
'93 Mercedes-Benz 200D
Ex: '99 vert abysse Renault Safrane 2.0-16V RTE, elek. voorruitverwarming, 16" Ronal R54.
Niels93 schreef:Ziet er goed uit, mijn bumpers moet ook een keer wat aan gebeuren. Zit er steeds meer aan te denken om ze in de kleur van de auto te spuiten.
Je bedoelt de zwarte kunststof overspuiten? Ik ben bang dat dat er niet uit ziet.
Dat leren interieur ziet er inderdaad erg mooi uit. Misschien dat ik dat in de toekomst ook wel ga doen. Eerst weer even wat geld sparen . Ik vroeg me af wat voor een trekhaak jullie onder je Safrane hebben hangen? Ik ben er namelijk opzoek naar een en zat op deze website: http://www.rameder.nl/trekhaak/ naar een trekhaak te zoeken, maar vind voor de Safrane hele andere trekhaken als die ik bij jullie op de foto's zie.