Beter laat dan nooit kan ze nog steeds aankomen, laat maar weten.
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
Dit zijn ze niet !! Het zijn dezelfde als waarmee het spatbord vast zit aan het binnenscherm in de motorruimte(in de goot waar ook de motorkap in valt).
Heb ze gekocht bij Dabeko, Dalfsen. Doosje schuifjes en doosje boutjes. Alles draait weer makkelijk en alles zit strak op z'n plek. Werden niet per stuk verkocht. Bij elkaar €70. Zaten 25 of 50 per doosje in.
Heel vroeger: Renault 25 TXE (1991) -> in stalling wachtend op tijd en liefde
Vroeger: Safrane 2.5 RXT 1998 -> helaas terziele
Nu: Renault Laguna III 2.0 16V http://millhill.nl
WillemS schreef:Dit zijn ze niet !! Het zijn dezelfde als waarmee het spatbord vast zit aan het binnenscherm in de motorruimte(in de goot waar ook de motorkap in valt).
Dit zijn ze wel. Voor die van de schermen heb je een TX30 bit nodig idd, maar die op de foto zitten op de keienvanger.
Heb intussen op mijn donor gekeken. Geen keienvanger en geen schuiven. Dus heeft kennelijk heeft deze nooit een keienvanger gehad.
Wel de bouten op de schermen met schuifjes. Die kan ik mooi gebruiken zodra ik ze los heb. Voor nu zitten ze muurvast ondanks dat ze roestvrij zijn.