200.000KM

Toch weer mooi
De echte test zal binnenkort komen.... 1.500Km met sneeuw
Gr Albert

Is gemiddeld sinds laatste stop, netjes toch ?AS1 schreef:Oei! 12 ltr/100 km ?!
De totale reis is 1.500KmJack de zeeuw schreef:Mooi, dat reisje is toch geen 1500 km door de sneeuw (Rusland) hoop ik
Je gaat natuurlijk lekker wintersporten
![]()
Daar zie ik je wel voor aan
Je hebt verschillende thermostaten. De een gaat bij een hogere temperatuur open dan de andere. Je hebt geloof ik 87, 90 en 92 graden. Uit Albert z'n verhaal te horen heeft hij er een 87 graden in staan. Logisch dat het koelwater in de zomer iets hoger komt. Ik had naar ik meen in mij V6 24v een 90 graden staan. Met deze thermostaat kwam de temperatuur gemiddeld ongeveer op de helft, maar in de zomer bij warm weer en in de stad voor het mooi zelfs iets te hoog.AlbertP schreef:Ik had jouw topic idd gelezen.
En mijn temp zijn idd wisselvallig.
In de zomer staat ie op anderhalf streepje tijdens normaal rijden, en 2 plus in het stads- verkeer.
In de winter blijft ie meestal op de 1e staan en klimt op naar anderhalf in de stad.
Bij stilstand of file gaat ie naar 2 plus.
Gr Albert
Hebben we het volgens mij al eerder over gehad in boer zijn topichttp://www.renaultsafrane.nl/forum/view ... er&start=0 Hij heeft een extra koelvloeistofkoeler op de warmtewisselaar van de bak.AlbertP schreef:Of misschien beter om er een echte transmissie olie koeler erbij zetten?
Gr Albert