donorauto? wat is verstandig?

Renault Safrane's of onderdelen daarvan
Plaats reactie
Js

donorauto? wat is verstandig?

Bericht door Js »

Ik heb hier nog een hele safrane staan. De apk is verleden week verlopen maar volgens de garage was hij er met een paar honderd euro wel weer doorheen te halen. Ik loop te twijfelen tussen naar de sloop brengen of hem ergens neer te zetten en zelf te slopen of laten leegslopen. Het is een rtx 2ltr 1997. Dus een gewone standaard auto met stoffen bekleding.
Wie weet wat verstandig is?
Ik heb net vandaag een rxe 2,5 ltr gekocht uit 98 met leren bekleding
Gunther
Administrator

Bericht door Gunther »

Als je de ruimte hebt, lekker laten staan. Altijd handig om er eentje bij de hand te hebben. Altijd wel iemand die iets nodig hebt of voor jezelf. En de dingen die je eraf haalt, zijn vaak net niet de dingen die je nodig hebt.
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
catsenco

Bericht door catsenco »

Inderdaad schorsen en in onderdelen verkopen of onderdelen voor je huidige (nieuwe) safrane bewaren, als je tenminste je oude safrane ergens kwijt kunt (niet op de openbare weg dus). Dat verdient zich waarschijnlijk wel terug.
Safrane fase 2 2.5 rxt uit 1999
Safrane fase 2 2.0 rxe uit 1998 (rip)
Mazda MX5 2009
Js

Bericht door Js »

De oude dame is vandaag naar de garage geweest en met een paar nieuwe koplampen en 2 nieuwe slofjes aan de voorzijde kan ze weer een jaar mee. En omdat oude liefde niet roest mag ze nog een jaartje blijven. Kunnen we het afscheid nog een jaartje uitstellen.
Indien er iemand nog een setje koplampen heeft laat hij dan mailen en ik neem ze graag over.
Plaats reactie