Even voorstellen als nieuw forumlid...........

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Safrane of over jezelf
Plaats reactie
dafxf

Even voorstellen als nieuw forumlid...........

Bericht door dafxf »

Goedendag allemaal, ik ben al jaren een tevreden Safrane rijder, daarvoor renault 25 RXT en TXE ook erg tevreden daarover. voor mij geen Duitse dikke bolides meer!!!
Kwam jaren geleden in aanraking met een R 25 RXT, deze dame met een R25 met frans kenteken vroeg aan mij wat een bepaald lampje betekende op het dashboard, ik ging in die wagen zitten en was meteen "verkocht" wat een luxe dit waren geen stoelen maar Fauteuils!!!
Het lampje was overigens de ruitesproeier voorraad die bijna op was en voor haar gelijk maar ff gevuld.
Ik ben daarna op zoek gegaan naar een R25 en gevonden, de foto's van deze R25 en alle opvolgers die tot nu toe gehad heb, staan op mijn website onder de link op de fotopagina: Renault personal cars.
Oja nog even dit, voor mij nooit meer een Renault Dealer, deze weten de wel te rekenen zeg!!!
Bij mij om de hoek zit een Mazda dealer en als deze ff geen tijd heeft kan ik nog naar een andere in Gouda.
Maar blijf zoeken naar echte monteurs die nog gevoel hebben voor een auto van deze klasse en geen EURO tekens in hun ogen hebben.

Afbeelding
Een echte Zweed:
Afbeelding
Een echte Zweed:
Afbeelding

Afbeelding

Staat een filmpje op m'n website:
http://www.genealogybos.com/Flashmovies ... Wagens.htm

Nog enkele foto's:

Afbeelding
Wie het kleine niet eert, is het grote niet...............
Afbeelding
Die Rechtse is voor m'n werk en die Linkse is voor prive.............
Afbeelding
Laatst gewijzigd door dafxf op 28 jun 2009, 22:24, 6 keer totaal gewijzigd.
Riel

Bericht door Riel »

stangetje moet vast zitten, ook in/uitschuiven moet niet mogelijk zijn, anders even uit elkaar halen en vastzetten :)
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
Plaats reactie