Safrane 2.2 Vi schreef:Spreekt mij wel enorm aan... toch leuk om een aandenken te hebben naast foto's......
Wel heb ik voor elke deelnemer een "car sheet" gemaakt met daarop de forumnaam van de betreffende deelnemer en de auto die in de handtekening van het betreffende forumlid staat. Voorbeeld:
Ik zou dan graag willen dat iedereen dit achter de voorruit plaatst, bij voorkeur allemaal op dezelfde plek: linksonder. Zo kan iedereen zien wie de eigenaar is van de betreffende limo.
Helaas had ik er de middelen niet voor, want het zou natuurlijk optimaal zijn als ook elke deelnemer een badge kon opspelden met zijn naam en zijn type auto, maar ja misschien toch een tikkeltje overdreven
Riel schreef:Heb even geinformeerd, ze zouden toch op een 2,50 per stuk komen. Is er interesse onder de rijders om zo'n aandenken aan te schaffen? Anders is het een beetje zonde van de kosten (ik ga uit van 30 stuks).
Safrane 2.2 Vi schreef:Spreekt mij wel enorm aan... toch leuk om een aandenken te hebben naast foto's......
Wel heb ik voor elke deelnemer een "car sheet" gemaakt met daarop de forumnaam van de betreffende deelnemer en de auto die in de handtekening van het betreffende forumlid staat. Voorbeeld:
Ik zou dan graag willen dat iedereen dit achter de voorruit plaatst, bij voorkeur allemaal op dezelfde plek: linksonder. Zo kan iedereen zien wie de eigenaar is van de betreffende limo.
Helaas had ik er de middelen niet voor, want het zou natuurlijk optimaal zijn als ook elke deelnemer een badge kon opspelden met zijn naam en zijn type auto, maar ja misschien toch een tikkeltje overdreven
Toch wel weer een eer dat mijn naam als voorbeeld word gebruikt
Gerben schreef:Goed nieuws, m'n vriendin heeft vrij kunnen regelen en komt dus toch mee!
Hartstikke leuk johhhh
Krijgen we nu een vrouwen en mannen clubje????
Maak anders eventjes een template van dat logo voor achter het raam Shamrock.
Dan kan iedereen het zelf invullen en uitprinten en meenemen
Goed idee!!!!
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Het lijkt wel ja!
Ik vind het wel leuk dat het niet alleen een 'mannending' is, zo'n toertocht + safrane meeting. Dat maakt het meteen een stuk gezelliger, en houdt het niveau nog een beetje hoog
Wat ik uit Shamrock's reactie begrijp is dat hij voor elke deelnemer zo'n car- sheet gemaakt had. Template sturen is dus niet nodig. Of hiermee ook bedoeld is dat ze geprint en wel klaarliggen, is mij niet duidelijk.
Priyantha Bleeker schreef:Maak anders eventjes een template van dat logo voor achter het raam Shamrock.
Dan kan iedereen het zelf invullen en uitprinten en meenemen
Nou Safranaten, ik heb voor elke deelnemer al zo`n badge geprint en gesealed en zal ze uitreiken ofwel op de verzamelplek langs de A2 ofwel bij de verzamelplek in Stein
Trouwens, na bekendmaking van dit evenement op "Buurtlink": http://buurtlink.nl/6171TV/stein+lb/Van ... ne-rijders kreeg ik al meteen een reactie van de Lokale Omroep Stein (LOS) voor meer info. Hoogstwaarschijnlijk zal dit evenement vermeld worden in de radio-uitzending op zondagochtend, of, als men het zeer interessant vindt, zal er een filmploeg aanwezig zijn onder het motto "Shamrock goes to Hollywood"