Au revoir!

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Safrane of over jezelf
Plaats reactie
Sam

Au revoir!

Bericht door Sam »

Helaas, aan alles komt een eind. Misschien wat eerder dan gepland maar afgelopen week heb ik dan toch mijn Safrane ingeruild voor een Skoda Superb.
Komende week dus de laatste km. maken met de Safrane. Heb hier altijd met plezier gelezen en handige weetjes opgedaan. Via het forum heb ik zelfs nog originele velgen kunnen kopen.
Met de auto nooit problemen gehad, de enige forse uitgave was de distributieriem vervangen maar dat heeft nagenoeg elke wagen. Nee, absoluut nooit geen spijt van gehad.

De groeten en Au Revoir!

Afbeelding
Eens een Safrane, altijd een Safrane!
EBSBaccara

Bericht door EBSBaccara »

veel plezier met de Skoda, maar wat staat er onder aan je bericht ?
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)
Shamrock

Bericht door Shamrock »

8) Jammer; tis een mooie bak, die Safrane van jou. Veel plezier en vooral veel geluk met jouw nieuwe keuze. Er is beslist niks mis met een Skoda; kwalitatief een goede auto.
Maar ondanks alle misère die ik met mijn Saf beleef, zou het mij pijn aan mijn hart doen als ie weg moest. Zoals vandaag de allereerste keer dat mijn wagen niet door de APK komt vanwege een probleem met de verlichting, dat volgens de Renaultdealer weer tussen 500 en 800 euros gaat kosten. Op een dergelijk moment vervloek ik Renault en alles wat ermee te maken heeft, maar echte liefde gaat ook bij mijn Saf hemelshoog en oneindig diep. Kan geen afstand doen van dit bankstel :wink:
renaulist

Bericht door renaulist »

zo is het, en wat voor een bankstel , wat rijdt die auto van jou magnifiek ! ok zo'n skoda(betekent in de balkan landen jammer} is natuurlijk een prima auto met een dijk van een motor moderne techniek ,maar ja ,die naam superb urgelijk , verstandig dat je dat urgelijk er af gepoetst hebt trouwens .
Shamrock

Bericht door Shamrock »

8) Enne..Peter, sorry voor de hondenharen op mijn bankstel :oops: :oops:, maar zelfs mijn 4 honden zijn wild op autorijden. Het kost een beetje extra onderhoud, maar dat stoort me niet. Zodra de keuters de autosleutel horen rinkelen, wordt de voordeur gelijk versperd door 4 honden die dolgraag mee willen. De hoedenplank wordt vervolgens in beslag genomen door de Jack Russels Balou en Tyson(pup); de "ouwe" gaat languit op de achterbank liggen; de oudste hondenkop kruipt achter het stuur en Jack Russell Bandit fungeert als co-piloot en beweegt mooi mee in de bochten. Zo zie je maar, de Saf geeft plezier voor mens en dier [smilie=thumbupwink.gif] [smilie=happy.gif]
Plaats reactie