TE KOOP INITIALEPARIS/REVISIE VBAK,ASSEN GEDAAN(MARKTPLAATS)
TE KOOP INITIALEPARIS/REVISIE VBAK,ASSEN GEDAAN(MARKTPLAATS)
HOI ALLEMAAL,
ALS JULLIE IEMAND WETEN DIE EEN INI PARIS WIL KOPEN VAN 97 NIEUW MODEL(98-2003)
WAGEN IN GOEDE STAAT EN TOTALE REVISIE VERSNELLINGSBAK INCL DIFFERENTIEEL EN KOPPELOMVORMER ETC EN OLIEDRUKSENSOR.(150000km min te gaan)
VERDER AANDRIJFASSSEN VERVANGEN dus super gevoel
BIJNA NOG NIEUWE BANDEN,REMMEN,SCHOKBREKERS,BOUGIES,KABELS EN FILTERS
ZIE MARKTPLAATS ZIE MARKTPLAATS ZIE MARKTPLAATS
DOE HEM WEG WANT KAN VELSATIS INI 3.5 KOPEN EN IS TOCH WEL N DROOMAUTO HOOR.
GAAT NIET WEG VOOR NIKS ,GEEF DEGENE FIKSE KORTING OP NORMAAL NOG KOMENDE REPARATIES BIJ EEN AUTOMAAT EN 3L V6
DE SAFRANE IS PAS DE 3 EIGENAAR
VORIGE 2 WAREN OUDE ZAKENMANNEN UIT LAREN/HILVERSUM
WEINIG ZORGEN VERWACHT IN TOEKOMST MUV NATUURLIJK GEBRUIKELIJKE GEKKE SAFRAAN DINGETJES EN ONDERHOUD
GR MARCEL
ALS JULLIE IEMAND WETEN DIE EEN INI PARIS WIL KOPEN VAN 97 NIEUW MODEL(98-2003)
WAGEN IN GOEDE STAAT EN TOTALE REVISIE VERSNELLINGSBAK INCL DIFFERENTIEEL EN KOPPELOMVORMER ETC EN OLIEDRUKSENSOR.(150000km min te gaan)
VERDER AANDRIJFASSSEN VERVANGEN dus super gevoel
BIJNA NOG NIEUWE BANDEN,REMMEN,SCHOKBREKERS,BOUGIES,KABELS EN FILTERS
ZIE MARKTPLAATS ZIE MARKTPLAATS ZIE MARKTPLAATS
DOE HEM WEG WANT KAN VELSATIS INI 3.5 KOPEN EN IS TOCH WEL N DROOMAUTO HOOR.
GAAT NIET WEG VOOR NIKS ,GEEF DEGENE FIKSE KORTING OP NORMAAL NOG KOMENDE REPARATIES BIJ EEN AUTOMAAT EN 3L V6
DE SAFRANE IS PAS DE 3 EIGENAAR
VORIGE 2 WAREN OUDE ZAKENMANNEN UIT LAREN/HILVERSUM
WEINIG ZORGEN VERWACHT IN TOEKOMST MUV NATUURLIJK GEBRUIKELIJKE GEKKE SAFRAAN DINGETJES EN ONDERHOUD
GR MARCEL
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Laat eens wat foto`s zien van de buiten/binnenkant en van de motor/kofferbak???
Gr Albert
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
whaa foto,s weg op de comp en fototoestel niet te vinden
hoi albert,
doe mn best om fototoestel te lenen en fotos te nemen.
alles is goed onderhouden dus moeten mooi fotos worden
gr marcel
doe mn best om fototoestel te lenen en fotos te nemen.
alles is goed onderhouden dus moeten mooi fotos worden
gr marcel
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
hoi albert
albert,
op marktplaats staan nu de fotos.
heb panoramafotos genomen dus i nu drieluik maarja goed beeld van deze bijzondere limo.
via hulpprogramma goed te vergroten hoor.
zoals je zult zien n pracht exemplaaar.
gr marcel
op marktplaats staan nu de fotos.
heb panoramafotos genomen dus i nu drieluik maarja goed beeld van deze bijzondere limo.
via hulpprogramma goed te vergroten hoor.
zoals je zult zien n pracht exemplaaar.
gr marcel
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
dankje gunther
dankjewel Gunther voor de moeite,
zou zeer fijn zijn als een echte safrane liefhebber deze auto neemt.
daarom zeker ok via deze weg een oproep met jou hulp de foto,s
etc te bewonderen.
zoals je ziet een zeer complete en ook voor een voordelige prijs te koop.
als die dan verder ook net zo goed wordt onderhouden dan zal t wel goed komen!!
gr marcel
overigens jouwe is ook nimis he.
heb r ook zo ene gehad en een q7rxe en de 2.2vi alle zeer fijne autos,dit spant echter de kroon.
mrja ben nu uit op een VEL SATIS 3.5 INI,EN WIE WEET!!!
zou zeer fijn zijn als een echte safrane liefhebber deze auto neemt.
daarom zeker ok via deze weg een oproep met jou hulp de foto,s
etc te bewonderen.
zoals je ziet een zeer complete en ook voor een voordelige prijs te koop.
als die dan verder ook net zo goed wordt onderhouden dan zal t wel goed komen!!
gr marcel
overigens jouwe is ook nimis he.
heb r ook zo ene gehad en een q7rxe en de 2.2vi alle zeer fijne autos,dit spant echter de kroon.
mrja ben nu uit op een VEL SATIS 3.5 INI,EN WIE WEET!!!
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
- Safrane 2.5 rxt
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 01 mei 2005, 20:59
- Locatie: Ermelo
Re: TE KOOP INITIALEPARIS/REVISIE VBAK,ASSEN GEDAAN(MARKTPLA
Is dus gewoon model 96-98...........marcel schreef:HOI ALLEMAAL,
ALS JULLIE IEMAND WETEN DIE EEN INI PARIS WIL KOPEN VAN 97 NIEUW MODEL(98-2003)
GR MARCEL
Wel pittige rijders die oude zakenmannen als er nu al zoveel groot onderhoud moet zijn gepleegd...........Of zijn dit normale reparaties voor een V6???
Groet,
Nic
Safrane 2.5 20v RXT Aut Initiale Paris '98
ff reactie,
hallo heren,
1revisie met 190000km dus acceptabel nu 196000 en nog wel 150000km met gemak(7jr)
2model 96 was overgangs model phase1 en toen phase2 met zWarte middengril met blokjes, toen de nieuwe grill die tot 2003 is gebleven
EN HOGER OP ZN POOTJES STAAT.
3de zakenmannen hebben goed onderhoud gedaan.Wagen is viaStamHilversum gekomen
verleden bekend en niks bijzonders.
4fotos zijn mooi en dichterbij levert niks meer op wat wil je in godsnaam zien een lakkrasje
of motorslang die ouder is of wat?ZUL JE NIET VINDEN !
5heb meeste bonnen nog of te reproduceren via renault.TEVENS IS ER NOG GARANTIE OP REVISIE BIJ ZEER BEKEND REVISIE BEDRIJf VOOR ALLERENAULT DEALERS!!
GOEDKOOP BETKEND VAAK OP KORTE TERMIJN KOSTEN VERWACHT VOORAL MET
BV:DISTIBUTIE,MULTIRIEM/AUTOMAAT,SENSOREN,INSPUITING,AANDRIJFING ETC!!
OJA nieuwe banden,schokbrekers,remmen,bougies en kabels en filters wat wilje nogmeer!!
OJA oliedruksensor bijna niet te krijgen voor ad8/02bakis ook vervangen
TEVENS MET REVISIE DIFFERENTIEEL IN PERFECTE STAAT SAMEN MET KOPPELOMVORMER
IS OOK UNIEK.
MEESTE REVISIE IS ALLEEN ALLES TERUG ZETTEN NAAR FABRIEKSWAARDE(RUBBERTJES VERVANGEN SCHOONMAKEN ETC) EN ALLES WAT FUNCTIONEERD IS GOED MET ALS GEVOLG WEER TERUG DUS RAUKOOP!
VERDER TSJA ONDERHOUD ZUL JE ALTIJD HEBBEN EN ONVERWACHTE KOSTEN KUN JE NIET VOORSPELLEN.
DEZE AUTO RIJDT SUPER STRAK EN SOEPEL!!
IS MAAR NET WELKE PRIORITEITEN STEL JE!
BEN JE EEN ECHTE SAFRANOFIEL ZOALS IK DAN ZORG JE DAT JE IN EN MET STYL RIJDT EN NIET MET GEBREKEN ROND RIJDT MAAR GENIET!!
GR MARCEL
1revisie met 190000km dus acceptabel nu 196000 en nog wel 150000km met gemak(7jr)
2model 96 was overgangs model phase1 en toen phase2 met zWarte middengril met blokjes, toen de nieuwe grill die tot 2003 is gebleven
EN HOGER OP ZN POOTJES STAAT.
3de zakenmannen hebben goed onderhoud gedaan.Wagen is viaStamHilversum gekomen
verleden bekend en niks bijzonders.
4fotos zijn mooi en dichterbij levert niks meer op wat wil je in godsnaam zien een lakkrasje
of motorslang die ouder is of wat?ZUL JE NIET VINDEN !
5heb meeste bonnen nog of te reproduceren via renault.TEVENS IS ER NOG GARANTIE OP REVISIE BIJ ZEER BEKEND REVISIE BEDRIJf VOOR ALLERENAULT DEALERS!!
GOEDKOOP BETKEND VAAK OP KORTE TERMIJN KOSTEN VERWACHT VOORAL MET
BV:DISTIBUTIE,MULTIRIEM/AUTOMAAT,SENSOREN,INSPUITING,AANDRIJFING ETC!!
OJA nieuwe banden,schokbrekers,remmen,bougies en kabels en filters wat wilje nogmeer!!
OJA oliedruksensor bijna niet te krijgen voor ad8/02bakis ook vervangen
TEVENS MET REVISIE DIFFERENTIEEL IN PERFECTE STAAT SAMEN MET KOPPELOMVORMER
IS OOK UNIEK.
MEESTE REVISIE IS ALLEEN ALLES TERUG ZETTEN NAAR FABRIEKSWAARDE(RUBBERTJES VERVANGEN SCHOONMAKEN ETC) EN ALLES WAT FUNCTIONEERD IS GOED MET ALS GEVOLG WEER TERUG DUS RAUKOOP!
VERDER TSJA ONDERHOUD ZUL JE ALTIJD HEBBEN EN ONVERWACHTE KOSTEN KUN JE NIET VOORSPELLEN.
DEZE AUTO RIJDT SUPER STRAK EN SOEPEL!!
IS MAAR NET WELKE PRIORITEITEN STEL JE!
BEN JE EEN ECHTE SAFRANOFIEL ZOALS IK DAN ZORG JE DAT JE IN EN MET STYL RIJDT EN NIET MET GEBREKEN ROND RIJDT MAAR GENIET!!
GR MARCEL
Hallo.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Ben een trotste saffrane rijder al 10 jaar en nu in bezit van zeer mooie initiale v6 12 v die te koop is ivm t willen van v6 24v luxe uitvoering.
Het klinkt als een goede auto die zeker bijzonder te noemen is binnen deze kring van enthousiastelingen. Het blijft mijn inziens echter een 11 jaar oude auto met een forse kilometerstand en over het algemeen zuipt als een tempelier. (al was het alleen maar de publieke opinie) Ik betwijfel of je het gevraagde bedrag er voor zult ontvangen. Het is op dit moment ongeveer de duurste Safrane op het web! Onderhoud kun je nou eenmaal nauwelijks bij de de prijs optellen....
Laat onverlet dat ik het een prachtige automobiel vind, ik wens je alle succes met de verkoop.
Laat onverlet dat ik het een prachtige automobiel vind, ik wens je alle succes met de verkoop.
In 2000 werdt hij vekocht aan de 2e eigenaar voor 51.500,= Eur. !!!
Even een wat al te enthousiaste slip of the pen, het zijn geer Euro`s maar 51.500,= GULDENS.
Evenwel toch een behoorlijk hoge prijs die de Renault dealer ervoor vroeg,
en ook gekregen heeft want de factuur heb ik bij de aankoop erbij gekregen!!!
Gr Albert


Even een wat al te enthousiaste slip of the pen, het zijn geer Euro`s maar 51.500,= GULDENS.
Evenwel toch een behoorlijk hoge prijs die de Renault dealer ervoor vroeg,
en ook gekregen heeft want de factuur heb ik bij de aankoop erbij gekregen!!!
Gr Albert


Laatst gewijzigd door AlbertP op 14 mar 2008, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Mooie auto dat is zeker maar wat een beroerde schreeuwerige advertentie met een slechte tekst en onduidelijke fotoos.
Op internet wordt het overmatig gebruik van hoofdletters nog steeds gezien als schreeuwen.
Daarnaast zou ik dat bod van 6000,- snel accepteren en anders verwijderen nu lijkt het of je op je eigen advertentie hebt geboden.
Op internet wordt het overmatig gebruik van hoofdletters nog steeds gezien als schreeuwen.
Daarnaast zou ik dat bod van 6000,- snel accepteren en anders verwijderen nu lijkt het of je op je eigen advertentie hebt geboden.
1997/3 2,5L 20V RXT
Kom, kom ff wat positiever benaderen.
De dagwaarde is voor de gemiddelde wagen. De staat van onderhoud bepaalt of je meer kunt vragen of minder moet vragen. In dit geval lijkt 't me volkomen terecht om wat hoger in te zetten. Een initiale is inderdaad een speciale uitvoering waar je een liefhebber voor moet vinden. En natuurlijk zal het niet storm lopen met serieuze biedingen. Maar iemand die zo'n wagen perse wil hebben en blijven rijden en de kans op serieuze kosten beperkt wil houden, doet hier niet echt verkeerd aan.
De dagwaarde is voor de gemiddelde wagen. De staat van onderhoud bepaalt of je meer kunt vragen of minder moet vragen. In dit geval lijkt 't me volkomen terecht om wat hoger in te zetten. Een initiale is inderdaad een speciale uitvoering waar je een liefhebber voor moet vinden. En natuurlijk zal het niet storm lopen met serieuze biedingen. Maar iemand die zo'n wagen perse wil hebben en blijven rijden en de kans op serieuze kosten beperkt wil houden, doet hier niet echt verkeerd aan.
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Door een quote aan te halen op mijn bericht, is dat bericht vervangen door de laatste met 2 interieur foto`s.
Het gehele bericht is verdwenen incl de foto.
Why ????
Gr Albert
Het gehele bericht is verdwenen incl de foto.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak


