Leo de Haas

Tips, suggesties en opmerkingen over het forum of over de website www.RenaultSafrane.nl
dafxf

Leo de Haas

Bericht door dafxf »

Hallo allemaal, tijd geleden dat ik hier ben geweest op dit forum maar dat heeft een reden en dat is dat ik/wij al vanaf 2013 geen Safrane meer rijden, moest helaas door persoonlijke omstandigheden weg.
Maar ik heb even iets anders, Leo de Haas jullie weten wellicht wel wie dat is dat was dus de man achter het oerprogramma Blik op de weg, tegenwoordig maakt Leo ook Terugblik op de weg, maar Leo zoekt nu mensen met bijzondere voertuigen en het liefst ook wel auto's/voertuigen die al een behoorlijke leeftijd hebben en zeker ook die niet eens meer gemaakt worden, dus ik dacht "hé dat is misschien wel leuk voor die mensen die nog met een Safrane rondrijden want de meeste ervan zullen toch zeker al bijna 20 jaar oud zijn, mag uiteraard ook iets jonger zijn maar jongere dan 18 jaar zul je niet meer zo snel vinden aangezien de productie is gestopt naar ik meen in 2001, correct me when I'm wrong!!

Als er eigenaren zijn die dit leuk zouden vinden om samen met Leo de Haas daar een leuk item over te maken dan moet je maar even je aanmelden via zijn You Tube kanaal en de link vind je hier: https://www.youtube.com/user/leodehaastv/videos

Leo de Haas heeft alles nog in eigen beheer wat dat aangaat alle banden met alle afleveringen van Blik op de weg maar ik zou zeggen kijk even naar een video waarop hij uitlegt op de motor hoe het hem nu vergaat en wat de Corona crisis ook hem heeft getroffen, zo zonde eigenlijk.
Dank voor jullie aandacht en graag tot horens.

Grt. Henk.
Renault Safrane 2.5 ltr. Februari 1998 kleur blauw.

Als je niks te doen hebt...doe het dan niet hier !
Plaats reactie