Donaties
Maak je daarom maar echt geen zorgen, Günther is wat dat aangaat echt goed op de hoogte.
Je moet het meer zien als een uitdrukking van waardering voor hetgeen hij voor ons doet.
Het enige wat jammer is, is dat je het alleen per Paypal kan betalen.
En dat kan/heb ik niet.....bbbrrr
Je moet het meer zien als een uitdrukking van waardering voor hetgeen hij voor ons doet.
Het enige wat jammer is, is dat je het alleen per Paypal kan betalen.
En dat kan/heb ik niet.....bbbrrr
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Jouw bijdragen zijn onbetaalbaar Albert. Don't worry. 
Goedkoper kan inderdaad wel hoor. Ik huur een virtuele server. Vroeger draaide daar een redelijk aantal websites op. Nu eigenlijk alleen nog maar twee forums (Safrane en Vel Satis). En zolang het hobby is, mag het geld kosten, toch?
Goedkoper kan inderdaad wel hoor. Ik huur een virtuele server. Vroeger draaide daar een redelijk aantal websites op. Nu eigenlijk alleen nog maar twee forums (Safrane en Vel Satis). En zolang het hobby is, mag het geld kosten, toch?
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
- AS1 (Anne)
- Administrator
Over dure hobbies gesproken. Rij je niet meer in een Vel Satis (gezien je onderschrift)?Gunther schreef:En zolang het hobby is, mag het geld kosten, toch?
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Niet meer. Gedoe met het blok gehad en toen was het inderdaad een dure hobby. Maar wel in drie jaar tijd een ton met heel veel plezier gereden. Nu eens kijken hoe een Volvo het doet.AS1 schreef:Over dure hobbies gesproken. Rij je niet meer in een Vel Satis (gezien je onderschrift)?Gunther schreef:En zolang het hobby is, mag het geld kosten, toch?
Volvo S60 D3 Summum 2011
- Jack de zeeuw
Günther, ik zou graag bijdragen maar ik zit momenteel op zwart zaad, misschien in de toekomst. Ik weet hoe duur websitehosting is, ik heb zelf ook twee websites.
Wat voor motor had jouw Vel Satis? Ik vind een Vel Satis een geweldige auto, vooral de stoelen zitten 1000x beter dan in een Safrane (sorry!), maar de extra kosten en de hoge vraagprijzen voor zo'n orgel houden mij tegen.
Wat voor motor had jouw Vel Satis? Ik vind een Vel Satis een geweldige auto, vooral de stoelen zitten 1000x beter dan in een Safrane (sorry!), maar de extra kosten en de hoge vraagprijzen voor zo'n orgel houden mij tegen.
'93 Mercedes-Benz 200D
Ex: '99 vert abysse Renault Safrane 2.0-16V RTE, elek. voorruitverwarming, 16" Ronal R54.
Ex: '99 vert abysse Renault Safrane 2.0-16V RTE, elek. voorruitverwarming, 16" Ronal R54.
Er zijn belangrijkere dingen hoor. Maar ik waardeer je intentie!
Ik had een 3.5 omdat dat het beste blok zou zijn. Dat blijk inmiddels wel achterhaald te zijn. De Vel Satis is van een heel ander kaliber dan de Safrane. Geen seconde spijt van gehad.
Ik had een 3.5 omdat dat het beste blok zou zijn. Dat blijk inmiddels wel achterhaald te zijn. De Vel Satis is van een heel ander kaliber dan de Safrane. Geen seconde spijt van gehad.
Volvo S60 D3 Summum 2011
Graag gedaan, Günther.
Het is meer aan mij om jou te bedanken voor het maken en onderhouden van deze site. Eerlijk gezegd had ik mij, tot voor een paar dagen, niet gerealiseerd dat het jou ook nog geld kost.
Eigenlijk gaat mij dat iets te ver. Het lijkt me dat je, op zijn minst, kostendekkend mag draaien.
Goed dat Anne dit keer over donaties begon, maar het lijkt me dat we daar iets meer op gewezen mogen worden. Ik heb nu de indruk dat je vóór de reactie van Anne heeeeel lang geen donaties hebt ontvangen.
Jij wilt het laagdrempelig houden en vrijblijvend. Prima. Misschien is het een idee om bijvoorbeeld elk half jaar of jaar even een berichtje te plaatsen hoe het er financieel voor staat. Dat geeft net die herinnering die wij anders missen.
Ben je meer voorstander van een andere systeem dan hoor ik het graag.
Het is meer aan mij om jou te bedanken voor het maken en onderhouden van deze site. Eerlijk gezegd had ik mij, tot voor een paar dagen, niet gerealiseerd dat het jou ook nog geld kost.
Eigenlijk gaat mij dat iets te ver. Het lijkt me dat je, op zijn minst, kostendekkend mag draaien.
Goed dat Anne dit keer over donaties begon, maar het lijkt me dat we daar iets meer op gewezen mogen worden. Ik heb nu de indruk dat je vóór de reactie van Anne heeeeel lang geen donaties hebt ontvangen.
Jij wilt het laagdrempelig houden en vrijblijvend. Prima. Misschien is het een idee om bijvoorbeeld elk half jaar of jaar even een berichtje te plaatsen hoe het er financieel voor staat. Dat geeft net die herinnering die wij anders missen.
Ben je meer voorstander van een andere systeem dan hoor ik het graag.
2.0-16V RXE, 5-bak, oktober 1998, G3 (aankoop: mei 2014) 8/6/2015 230.000 km Verkocht mei 2016 aan een forumlid.
2.5, automaat, juni 1998, G3 (aankoop: mei 2015) 8/6/2015 330.000 km
2.5, automaat, juni 1998, G3 (aankoop: mei 2015) 8/6/2015 330.000 km
- Jack de zeeuw
Ik snap en waardeer je verzoek heel erg, Paul. Maar het is min of meer een bewuste keuze geweest om dat niet te doen (club, lidmaatschap etc.). Ik heb op verzoek van verschillende forumleden ooit de optie gemaakt om een donatie te kunnen doen. Daarnaast wordt er nog wat reclame getoond wat jaren geleden nog wel wat opleverde. De volledige vrijblijvendheid vind ik heel belangrijk. Dat geeft mij namelijk ook diezelfde vrijblijvendheid. Het is voor mij tenslotte ook maar een hobby. Voor mij zijn de bijdragen in de vorm van berichten veruit het belangrijks, die maken het forum namelijk wat het is.
En ook ik ben overigens iemand die zelf herinneringen nodig heeft...
En ook ik ben overigens iemand die zelf herinneringen nodig heeft...
Volvo S60 D3 Summum 2011