Ik heb me wel eens laten vertellen dat de Safrane een 'ouwelullenbak' is, wat ergens niet geheel onterecht is, vind ik!
Dat maakte mij wel benieuwd hoe het nou gesteld is met de gemiddelde Safrane rijder.
Op de laatste meeting bij Jack heb ik natuurlijk wel een impressie gekregen ( ) maar al met al leuk om te kijken
edit: Een keuze is weggevallen, dat was 70+, maar ik kan de poll niet meer aanpassen
Hé, je bent gek van polls
Is deze een gevolg van het topic van de voorjaars- en de RTCmeeting
Leuk om te weten maar voor mij speelt leeftijd geen rol, je bent zo jong als je je voelt toch Gewoon lekker doorgaan met wat je doet
Ik ben 20 jaar oud, wordt in juli volgend jaar 21. Heb mijn Safrane nu sinds maart 2011.
De reden dat ik er één gekocht heb was omdat mijn Alfa Romeo 164 last had van lekstroom en ik niet de tijd en het geld had om het te laten maken en dus z.s.m. een grote goedkope auto nodig had.
Waarom dan een Safrane? Aangezien ik bijna 2 meter ben en niet in elke auto pas, maar wel in een Safrane. (Ja, dat wist ik vooraf al, want mijn vader heeft ook een Safrane gehad.) Heb ik dus maar die Saf opgehaald voor €500,- in Hoogeveen en sinds dien ben ik ook een Safrane rijder.
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Leuk dat je dat nog mag meemaken Positief blijven. Zo wordt de spreiding, die er toch al is, nog wat groter. Dat zul je bijvoorbeeld bij de 5GTT veel minder zien