Elegance schreef:AlbertP schreef:Over de kwaliteit zou ik me maar geen zorgen maken.
Ben wel erg benieuwd naar de foto`s
Gr Albert
Door de felle zon en diverse lichtomstandigheden op het terrein moest ik iedere keer een andere sluitertijd en diafragma kiezen. Daarnaast was het door de beperkte ruimte, mensenmassa en tegenlicht niet mogelijk om van iedere auto een mooi plaatje te schieten. Ik heb zat testfoto's die ik hier niet ga uploaden

Maar ik denk dat dit wel aardige foto's zo zijn

Ik ken jou kritische blik en ik weet dat jij héééél mooie foto`s kan maken
Ook nu weer bewijs je dit wederom.
Dat het moeilijke omstandigheden waren kan ik mij goed voorstellen, mensen kijken niet dat je een mooie foto aan het maken bent.
Zon en schaduw maken het probleem nog moeilijker.
Ondanks dit alles geef je wel een duidelijke impressie van deze dag .....THX !!!
Leuk grapje van de 2 forum bazen, maar..... we zijn alleen maar users die actief zijn in het forum
Voor de 2e keer op rij heeft Anne al zijn spullen mee naar huis genomen, ... ga zo door en er is hoop voor je ........
Dat niet alle foto`s even perfect zijn maakt mij wel nieuwsgierig naar die foto`s.
zou je de wat "mindere" foto`s toch willen plaatsen....?
Mislukte hoeven natuurlijk niet, maar die zullen allang gedelete zijn...
Ik denk wel dat iedereen het er mee eens is om jouw te bedanken en benoemen je tot de "Renault Safrane Forum Fotograaf" !!!!
Je bent de éérste die de RSFF titel bezit.....
het was echt weer een mooie dag en thx Jack voor je hulp aan een behoeftig persoon !!!
En nu weer opladen voor de volgende meeting op de 15e september ... tot dan
Gr Albert