Iedereen die zin heeft om te komen ff het lijstje hieronder kopieren en aanvullen:
Opkomstlijst:
1. Günther (onder voorbehoud )
2. Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Ik zal even kijken of ik de tijd kan vrijmaken.
Mijn afstudeerperiode is al een tijdje ingegaan, wat ook mijn afwezigheid op het forum verklaard. Het lijkt me wel erg leuk om weer eens te komen kijken met z'n allen!
Lijkt me leuk om eens de gebruikssporen op andere safranes met hoge km-standen te bekijken en vergelijken... kijken of de agenda t toelaat, is op zich niet ver rijden natuurlijk...
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Opkomstlijst:
1. Günther (onder voorbehoud )
2. Albert
3. Erwin
4. Vincent
5. René
6. Alexander
7. Paul
Ik ben Paul en heb een nachtblauwe Safrane RXE v6i 3.0 uit 1994 handgeschakeld benzine met opties:
- leer
- el. schuif/kantel dak
- gescheiden ECC
- infrarood alarm
- radio/cd/cass
ik probeer zeker even te komen! ben heel benieuwd naar ander Safranes.
Helaas moet ik ook deze keer verstek laten gaan,wegens andere verplichtingen.
Ik hoop voor de organisatoren een grote opkomst en wens jullie een zonnige en
gezellige dag toe.
die dag is ook de Turbo 2 meeting, misschien maak ik er wel een rondje van
en als ik kom... kom ik niet met een Safrane
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)
Leuk, een nieuw initiatief voor een meeting, maar wat jammer dat het precies een week na het Fête des Limousines is, want dat is een evenement waar echt iedere Safrane-liefhebber bij aanwezig moét zijn! Kijk maar op www.fetedeslimousines.nl
Ha Tony, dat is ook waar, kom je trouwens ook naar de T2 meeting ?
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)