Moet toch m'n gezicht weer eens laten zien, zeker na zo'n lange inactieve periode hier.
Ik ben zo lui geweest om niet het hele topic te lezen, dus ik hoor wel van shamrock wat de verder info + kosten zijn.
Ja, het gaat echt op een forse Meeting lijken, maarre eehhhh........Ga jij aub niet bidden voor mooi weer, want de goden zijn jouw Safrane-geluk niet goed gestemdShamrock schreef:Ja, ja, het gaat druk worden in Limboland. Laten we hopen op c.q. bidden voor een zonnig weertjeAlbertP schreef:He... hartstikke leuk joh.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook met je (v)echtgenote???
En blijf je ook BBQ-en??
Tot de 26e dan...
Gr Albert
Shamrock, wordt toch een volle bak, he..???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de Safrane weer terugSjak Brak schreef:Revisie van dynamo mag niet veel kosten, veel meer dan koolborstels vervangen en spanningsregelaar vervangen valt er niet aan te doen, bij versleten lager kan je onderhand beter een nieuwe kopen.Mergelsberg schreef:Wel 1 saillant detail, onze Saf staat op dit moment bij de garage voor een dynamo revisie. Hopelijk schiet dit geen idioot groot gat in ons budget.
Mocht het allemaal tegenvallen, ik heb binnenkort een fase I dynamo beschikbaar met slechts 120.000km of zoiets, ik heb in 2006 (of -5?) wel voor de "dure" weg gekozen (toen nog iets van 350 euro incl montage overigens) en na 2 nieuwe maar defecte dynamo's (1* vastgeslagen lager, 1* inwendig electrisch defect) onder garantie eindelijk een goed werkende gekregen.
Paul, jullie zijn van harte welkom, maar liever geen honden, tenminste als jullie willen BBQen(die honden zullen immers in die tijd niet in de auto kunnen blijven), want ik heb zelf 3 Jack Russells en dat wordt gegarandeerd vette herrie.goochem schreef:Wij gaan ook proberen te komen Ikke (paul) met vrouw en twee kids komend vanuit Noord Holland.....zijn honden ook welkom
Priyantha, deze honden zijn absoluut ongevaarlijk en bijten niet. Ze zijn kleine kinderen gewend m.a.w. het zijn lieve beesten en zijn niet aangelijnd. Ze zullen uiteraard blaffen bij de eerste kennismaking, maar dat is slechts van korte duur. Het zijn gewoon 'allemans" vrienden. Ze zijn trouwens wild op autorijden. Effe aaien bij binnenkomst en je hebt er meteen al 3 vrienden bijPriyantha Bleeker schreef:Owja wat betreft Honden...zijn die honden aangelijnd Shamrock ?
Of iig niet gevaarlijk ?
Ik ben namelijk nogal bank voor honden...