Meeting 24 juni 2007
Hoi Allemaal
Ben ook weer thuis.Was erg leuk om even kennis te maken en volgende keer ben ik er zeker weer bij
Vond het erg gezellig om eens met mede Safranaten te babbelen.
En voor vragen en problemen,mail rustig en ik zal mijn best doen voor jullie.
Take care all....en groetjes!!Hendrik.
Safrane 2.0 16v RXE G3......mijn trouwe oude jas!!
-
Safrane 2.2 Vi
Re: Hoi Allemaal
Hendrik schreef:Ben ook weer thuis.Was erg leuk om even kennis te maken en volgende keer ben ik er zeker weer bij
Ik kom ook net weer binnen strompelen.. heb echt enorm veel opgestoken en heb nu alweer zin in een volgende keer , ik ben er ook zeker bij... hopelijk met een werkende koelvloeistofsensor haha ...
ex.Renault Laguna 2.0 RXE '94
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
En het was weer hartstikke gezellig. 17 Safrane's gezien, 3 25's en als blikvanger de Spider van Jos!
Tevens mooi gebruik kunnen van maken van de XR25 van Jos met de expertise van Hendrik. Waarvoor onze hartelijke dankt!!
Hierbij een paar foto's.

Tevens mooi gebruik kunnen van maken van de XR25 van Jos met de expertise van Hendrik. Waarvoor onze hartelijke dankt!!
Hierbij een paar foto's.

Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
-
Renaultfreak
Ik vond het ook heel leuk om kennis gemaakt te hebben met enkelen van jullie.
Helaas was het een beetje kort, maar ik had nog andere verplichtingen.
Volgende keer hopelijk een beter evenwicht tussen de 25's en de Safranes.
De foto's zal ik in ieder geval nog plaatsen.
Op naar de volgende keer, maar daarvoor hebben we onze denktank uit Spijkenisse
Helaas was het een beetje kort, maar ik had nog andere verplichtingen.
Volgende keer hopelijk een beter evenwicht tussen de 25's en de Safranes.
De foto's zal ik in ieder geval nog plaatsen.
Op naar de volgende keer, maar daarvoor hebben we onze denktank uit Spijkenisse
Alexandra de Renaultfreak
- Safrane 2.5 rxt
Was een gezellige dag met vele mooie franse limousines........
Lokatie top!!!, Weer top!!! Mensen top!!! Auto's top!!!
Lijkt me ook leuk om de volgende keer volgens oud plan de meeting te combineren met R25 rijd(st)ers.
Eind september begin oktober????
Groete, Nic
Lokatie top!!!, Weer top!!! Mensen top!!! Auto's top!!!
Lijkt me ook leuk om de volgende keer volgens oud plan de meeting te combineren met R25 rijd(st)ers.
Eind september begin oktober????
Groete, Nic
Safrane 2.5 20v RXT Aut Initiale Paris '98
Nou, ik was gewoon lekker aan het wandelen met mijn vriendin en zie daar ineens een hele stoet Safranes staan.
Ik ben een uurtje later nog even gaan kijken met mijn recent aangeschafte 2.5 RXE en heb leuke dingen gezien en gehoord en een aantal aardige mensen gesproken. Leuk! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Dank jullie wel!
Ik ben een uurtje later nog even gaan kijken met mijn recent aangeschafte 2.5 RXE en heb leuke dingen gezien en gehoord en een aantal aardige mensen gesproken. Leuk! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft. Dank jullie wel!
Roest En Narigheid Achtervolgden U Lange Tijd
nu niet meer
nu niet meer
Al waren we er maar kort, leuk was het wel. Volgende keer toch maar proberen om meer 25's bij elkaar te krijgen.
Misschien is het een idee om de volgende keer badges met naam of id te dragen? Inmiddels met diverse mensen o.a via pm contact gehad maar het bezoek was te kort om de mens achter de naam te leren kennen.
tot de volgende keer..
Jos
Misschien is het een idee om de volgende keer badges met naam of id te dragen? Inmiddels met diverse mensen o.a via pm contact gehad maar het bezoek was te kort om de mens achter de naam te leren kennen.
tot de volgende keer..
Jos
Rariteitenkabinet
Is het misschien een goedJos schreef: Misschien is het een idee om de volgende keer badges met naam of id te dragen? Inmiddels met diverse mensen o.a via pm contact gehad maar het bezoek was te kort om de mens achter de naam te leren kennen.
Jos
Plaatst iedereen een foto zowel met forum als echte naam, en kunnen we allemaal thuis studeren op de naam die bij het gezicht hoort voor de volgende meeting
Nog leuker misschien (zoals ik al gedaan heb), op "Eigenaren" een foto van de persoon met de bijbehorende Safrane plaatsen.
-
Renaultfreak
Ideetje...
Hoi allemaal.
Misschien is het een leuk idee om bij de volgende meeting de CLIP er ook bij te hebben.Voor mensen die een probleem(pje) hebben met de auto kan ik met de CLIP een veel nauwkeuriger diagnose maken,want dan is het ook mogelijk alle parameters te bekijken.Nogmaals is testapparatuur niet zaligmakend maar je kunt er heel veel mee opsporen.Lijkt me erg leuk om voor jullie te doen,en nattuurlijk ook om onze Safranevloot in perfect rollende staat te houden.Maar ik vond de meeting zeer geslaagd!!Mooie foto' s zijn er ook genomen!!Zeer fraai!
Groeten allemaal!!Hendrik
Misschien is het een leuk idee om bij de volgende meeting de CLIP er ook bij te hebben.Voor mensen die een probleem(pje) hebben met de auto kan ik met de CLIP een veel nauwkeuriger diagnose maken,want dan is het ook mogelijk alle parameters te bekijken.Nogmaals is testapparatuur niet zaligmakend maar je kunt er heel veel mee opsporen.Lijkt me erg leuk om voor jullie te doen,en nattuurlijk ook om onze Safranevloot in perfect rollende staat te houden.Maar ik vond de meeting zeer geslaagd!!Mooie foto' s zijn er ook genomen!!Zeer fraai!
Groeten allemaal!!Hendrik
Safrane 2.0 16v RXE G3......mijn trouwe oude jas!!
Ik vond het een zeer geslaagd evenement en heb me prima vermaakt. Het is toch bijzonder dat zo'n relatief jonge auto zoveel bijzondere fans heeft. En een ieder is het er over eens dat de wegligging fenomenaal is. Volgend jaar ben ik er weer bij.
RXE 2.5 Phase II 1997 - Als ik jou zie rijden, dan zwaai ik zeker! - Op naar de 300.000!