Ik kom een uur of elf (ligt aan de thuissituatie). Maar blijf maar een uurtje of zo vanwege de werkzaamheden die ik morgen te doen heb.
Ik neem de XR25S mee en de werkplaatshandboeken. Misschien nog wat anders
We hebben net onze eerste kleine buitjes gehad. Nogal lokaal vandaag geloof ik. Net iemand gesproken die in A'dam was en daar een hoosbuis getroffen had.
Ik kom een uur of elf (ligt aan de thuissituatie). Maar blijf maar een uurtje of zo vanwege de werkzaamheden die ik morgen te doen heb.
Ik neem de XR25S mee en de werkplaatshandboeken. Misschien nog wat anders
We hebben net onze eerste kleine buitjes gehad. Nogal lokaal vandaag geloof ik. Net iemand gesproken die in A'dam was en daar een hoosbuis getroffen had.
Ik vertrek om 11 uur ongeveer uit Almere vandaan, is uurtje rijden denk ik , dus hoop er om 12 uur wel te zijn.
Hopelijk dat Jos er dan nog is , heb nog wel even interesse in et uitlezen van de putter.
Ik zal nog wat diagnoseboekjes meenemen die typisch voor de Safrane zijn. Die gebruik je meestal in combinatie met de XR25. Sowieso staat er luke info in.
Bij deze even de mededeling dat wij er niet eerder dan 13u zijn. Voor de oplettende onder ons is de tijd dat ik dit bericht typ nu 2:49, en ik moet nog te bed. Vandaar dus
Als 13u te laat is voor jullie, lees ik het morgen ochtend wel.