Voorjaarsmeeting in Limboland

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Riel

Bericht door Riel »

Om eerlijk te zijn ben ik het ook niet zo zeer met de reporter eens, ik vind het namelijk helemaal geen saaie bak :) Safrane is wel flink geschut om mee te rijden, vind eerder de binnenkant erg ouwbollig :p

Enfin, dat is een smaakkwestie en vind het erg leuk dat de krant zo'n stukje wil wijden aan de auto. Al had ik graag wat meer positieve punten naar voren gehaald, een leuke zou zijn de gemiddelde km-stand van de auto's in deze staat ;)
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
AS1 (Anne)
Administrator

Bericht door AS1 (Anne) »

Riel schreef:Om eerlijk te zijn ben ik het ook niet zo zeer met de reporter eens, ik vind het namelijk helemaal geen saaie bak :) Safrane is wel flink geschut om mee te rijden, vind eerder de binnenkant erg ouwbollig :p
bekijk eens het dashboard van een Audi of Volvo 850 uit die tijd. Talking about oubollig. :)
Wat mij betreft heeft de Safrane een goede mix tussen lekker ouderwets gezellig en toch modern genoeg. Dat mis ik tegenwoordig vaak.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
AlbertP

Bericht door AlbertP »

De reporter heeft zijn best gedaan, een aantal notitie`s gemaakt, maar o.a. mijn verhaal ingekort weer gegeven, en dus alleen maar geschreven dat ie zo lekker goedkoop was in aanschaf.
Dat er nog voor zo`n 7.000,= aan versleuteld is , dat was ie vergeten.
Dat de schoonheid van buiten bestaat in het tijdloze model van de Ph II,en zeker niet een gedateerd model is tot op heden, wist zeker niet meer.
De snelheid, weggedrag, veiligheid en comforte stond ook niet bij zijn steno kriebels.
Maar ach, dit is normaal bij de kranten, dus mij stoort het niet eens meer.
Door schade en schande raak je immuum :roll: :roll: :roll: :roll:
Het idee DAT ze toch gekomen zijn zegt op zich al voldoende :lol: :lol:
Wat betreft het floppen het volgende;
De Safrane was toen het topmodel, dus niet voor Jan en alleman weggelegd.
De luxere modellen met de V6-sers erin waren gewoon erg duur en zeker de Ini`s en Bi-turbo`s.
Dat was naar mijn mening de reden van lage verkoop cijfers.
Maar ja, de RR en 500 SEC`s kom je ook niet dagelijks tegen :roll: :roll:

Het maakt mij eigenlijk niets uit, WIJ rijden lekker LUXE voor een redelijke(soms%$$##$^%#) prijs :P :P

Gr Albert
Ps. Mijn mailserver provider heeft de Wintendo bug gefixed, en kan weer gewoon uppen.
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Shamrock

Bericht door Shamrock »

AS1 schreef:
Riel schreef:Om eerlijk te zijn ben ik het ook niet zo zeer met de reporter eens, ik vind het namelijk helemaal geen saaie bak :) Safrane is wel flink geschut om mee te rijden, vind eerder de binnenkant erg ouwbollig :p
bekijk eens het dashboard van een Audi of Volvo 850 uit die tijd. Talking about oubollig. :)
Wat mij betreft heeft de Safrane een goede mix tussen lekker ouderwets gezellig en toch modern genoeg. Dat mis ik tegenwoordig vaak.
Zo is het maar net. Trouwens ik heb die beste man van een berg info voorzien via email, maar hij had zijn huiswerk niet gedaan. Het verhaal is dan NIET helemaal correct, maar, we hebben WEL in de belangstelling gestaan en dat is leuk, toch?!
Al met al was het helaas amateuristisch gestuntel van Mediagroep Limburg, want de afspraak werd niet correct nagekomen waardoor we zeker 30 tot 45 minuten vertraging in de planning moesten incalculeren :cry:
Bij een volgende keer stellen we zelf wel een stuk op voor de krant en een leuke foto maken zal ook best nog wel lukken :wink:
AlbertP

Bericht door AlbertP »

[quote="Shamrock"]Ja, Albert, het was echt een indrukwekkende dag. Wat ikzelf jammer vind is de "herkenbaarheid" van de mensen. Je komt op een zeer korte tijd in contact met zoveel mensen, dat je op een gegeven moment niet meer weet wie, wie is en dat is wel erg jammer. Daarom hoop ik dat iedereen meewerkt aan smoelenboek, waar op het moment een poll voor "loopt".

Hier heeft iedereen wel last van, en een smoelenboek kan er verbetering in brengen, maar het persoonlijk contact bij Meetings werkt toch altijd het beste.
Meestal is er een vaste kern mensen die je ziet, en dan zijn het maar weinige die erbij komen, en die kan je dan makkelijker even opslaan.
En Chrit, de tand des tijds helpt niet echt mee om het allemaal te onthouden, helaas....maar waar :oops: :oops: :oops:

Voor mij was jullie Limbo-groep een lastige kluif van wie is wie, en wie hoort bij wie.
Je bent dan wat voorzichtig om niet iemand voor het hoofd te stoten.
Hoort er allemaal bij, des al niet te min is deze Limbo-meeting weer een rijke aanvulling van mijn vriendenkring geworden :!: :!: :!:

Gr Albert
Ps. We hebben allemaal veel dezelfde foto`s gemaakt, dus stuur ik je alleen de foto`s die "anders" zijn.
vanaf begin 1-4-2010
AlbertP

Bericht door AlbertP »

Door die vertraging zijn we wat later weg gekomen, maar niemand kende jouw draaiboek, en niemand stoorde zich daaraan, het is zelfs niet eens opgevallen :lol: :lol:
En dat we bij de benzinepomp nog even koelvloeistof moesten kopen, was best wel even een leuke happening langs de weg, dus ook geen probleem.
Ook niet dat Riel zijn benzinepomp hard moest toespreken, nee hoor, dit hoort er allemaal bij.
Dat we bij het 3-landenpunt de stoet moesten laten omdraaien..... verliep vlekkenloos.!!!
Dat de route werdt ingekort heeft mij niet gestort, deze route kende ik al, maar derest helaas niet.
Dus een 2e Limbo-Meeting kan weer geboren worden :roll: :roll: :roll:

Eerlijk gezegt was in best wel blij met de inkorting, Opa werdt toch wel een beetje moe en hongerig :oops: :oops: :oops:

Dus heb je precies datgene gedaan waar behoefte aan was, en daarvoor mijn complimentvoor de organisatie van deze dag..........perfect gedaan door jullie allemaal.

MERCI

Gr Albert
vanaf begin 1-4-2010
ltjl

Schrikken

Bericht door ltjl »

Beste safranisten,

Jullie hebben me laten schrikken. :shock: ......ik reed zondag avond via de A2 naar m'n werk en passeerde onderweg diverse Safranes.......Normaliter kom ik er ééntje per maand tegen (als ik geluk heb) en nu hele roedels....(grinnnn......) Ook een leuk artikel in het LD!

Zag d'r goed uit !!!!!

Groetjes,
:D

Leon (ltjl)
Shamrock

Bericht door Shamrock »

AlbertP schreef:Door die vertraging zijn we wat later weg gekomen, maar niemand kende jouw draaiboek, en niemand stoorde zich daaraan, het is zelfs niet eens opgevallen :lol: :lol:
En dat we bij de benzinepomp nog even koelvloeistof moesten kopen, was best wel even een leuke happening langs de weg, dus ook geen probleem.
Ook niet dat Riel zijn benzinepomp hard moest toespreken, nee hoor, dit hoort er allemaal bij.
Dat we bij het 3-landenpunt de stoet moesten laten omdraaien..... verliep vlekkenloos.!!!
Dat de route werdt ingekort heeft mij niet gestort, deze route kende ik al, maar derest helaas niet.
Dus een 2e Limbo-Meeting kan weer geboren worden :roll: :roll: :roll:

Eerlijk gezegt was in best wel blij met de inkorting, Opa werdt toch wel een beetje moe en hongerig :oops: :oops: :oops:

Dus heb je precies datgene gedaan waar behoefte aan was, en daarvoor mijn complimentvoor de organisatie van deze dag..........perfect gedaan door jullie allemaal.

MERCI

Gr Albert
Ja, Albert, ik heb de tweede route al bijna klaar :wink: Alhoewel, ik vond het zeer gênant dat alles toch een beetje spaak liep op het Drielandenpunt. Op dat moment werkten mijn grijze cellen op topspeed om snel een alternatief te vinden. Ik was helemaal niet ingesteld op een blokkade bij het Drielandenpunt. Wel in St. Geertruid, waar de weg open lag vanwege vernieuwing van rioleringsbuizen, maar er toch gelukkig een doorgang was over de opengebroken weg. Hulp van mijn TomTom mocht niet baten, want het kreng liep vast. Vervolgens moest mijn RiaRia in actie komen om mijn ergenis te sussen :oops: .
AlbertP

Bericht door AlbertP »

Echt, geloof mij maar rustig, niemand en dan ook echt niemand zal en kan je hierop aankijken.
Dit zijn dingen die gebeuren, en jullie hebben het perfect opgelost.
Die flexabiliteit was er gewoon, en niemand heeft zich eraan gestoord, behalve jullie zelf.

Jij hebt al het mogelijke gedaan wat er mogelijk was, meer kan/kon je ook niet doen.
Juist datgene wat er mis gaat, maakt het zo aantrekkelijk.

Hetzelfde is met Live TV, als het fout loopt, wordt het pas leuk :D :P :P :idea: :!: :!:
Dus zit er aub niet meer over in, het was perfect, en beter kan niet, versteesde???

Gr Albert
Ps, het korte filmpje uppen (12,6Mb lukte niet :? :?
vanaf begin 1-4-2010
Riel

Bericht door Riel »

Als je het online wil zetten

upload.rielity.org

inlog safrane safrane
:)
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Voorjaarsmeeting 2010 zal hoogstwaarschijnlijk plaatsvinden op zaterdag 24 april. De zaterdag is zowel voor de deelnemers als de organisatoren prettiger.
Misschien dat we nog een najaarsmeeting organiseren, maar dan zullen we moeten kijken voor een locatie waar we een droogje en natje kunnen nuttigen. Tegen die tijd zal waarschijnlijk te fris zijn om buiten te BBQen. Misschien een of andere wei met een grote tent plus hete luchtkanonnen. :?: :wink: We zullen zien wat er te "regelen" valt.
Laatst gewijzigd door Shamrock op 29 apr 2009, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Andjoy

Bericht door Andjoy »

Baal echt dat ik er dit keer niet bij kon zijn :cry:
Zo te horen en te zien was het super georganiseerd en super gezellig.

Ben benieuwd naar de rest van de foto's en vooral ook de film.

Hoop er de volgende keer weer bij te kunnen zijn.

Gr, André
renaulist

Bericht door renaulist »

ook voor mij balen want ik had er zin in gehad maar met het vooruitzicht dat die ouwehoer van een andjoy (naam aleen al) er weer was met z,n hijskraan de bbq leeg te graaien in je gezicht staat te ruften en je vriendin zwanger maakt dacht ik ,kom ik ga dan maar eens naar m,n schoon ouders sloveense koffie drinken. erger kan het toch niet worden nu blijkt dat ie naar het opel treffen in heidelberg was gegaan .hoe diep kun je zinken !
Laatst gewijzigd door renaulist op 28 apr 2009, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Gewoon een paar van de vele foto`s:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Wat is het toch mooi op de weg met al die Safranes!
Andjoy

Bericht door Andjoy »

renaulist schreef:ook voor mij balen want ik had er zin in gehad maar met het vooruitzicht dat die ouwehoer van een andjoy (naam aleen al) er weer was met z,n hijskraan de bbq leeg te graaien in je gezicht staat te ruften en je vriendin zwanger maakt dacht ik ,kom ik ga dan maar eens naar m,n schoon ouders sloveense koffie drinken. erger kan het toch niet worden nu blijkt dat ie naar het opel treffen in heidelberg was gegaan .hoe diep kun je zinken !
Wat een geluk voor jullie dat Renaulist de boel niet is komen verzieken met die Sloveense drap van 'm en het daardoor toch nog geslaagde dag is geworden :D

Die arme schoonouders van 'm zaten nu met 'm opgescheept :roll:
Maar gelukkig hebben zij allang de vergiftiginspogingen van deze malloot in de smiezen, en smijten ze die drap wijselijk in de rodondendrons als ie even niet oplet :lol:

Trouwens, het gerucht gaat dat het laaste bakje van de bekende Duitse acteur H T ook van Renaulist afkomstig was..... :shock:
Plaats reactie