Ik ben vandaag naar Kronenberg gegaan, samen met mijn broer. Wat een schitterend evenementen terrein. Een uitzonderlijk mooie en gezellige dag gehad. Werd in de middag 20 á 22 graden met een beetje wind, ideaal evenementen weer

Het was zoals ik hoorde drukker dan op zaterdag.
Er waren 3 Safranes aanwezig, tot mijn verrassing was d'n Hens er ook met de hele familie (zonder hond) en een Belgische Safrane (eigenaar Ludo), afkomstig van tegen Ieperen. Ludo is eigenlijk R4 fan maar heeft ook een 2.5 Safrane en een donor. Leest soms mee op het Forum. En zoals ze in België zeggen : een toffe gast
Best veel gesproken met 25-forum leden en weer wat kennis opgedaan over de Alpines.
Heel veel leuke auto's en tjes gezien, vrachtwagens, tractoren en een heleboel Estafette en Saviem campertjes, aaibare 4cv-tjes , stoere 8-tjes en een heleboel 4-tjes in allerlei bekende en vreemde uitvoeringen. Was echt de moeite waard.
Ik was mijn fototoestel weer eens vergeten

maar mijn broer heeft foto's gemaakt die ik binnenkort zal krijgen en hier zal laten zien

Wat ik wel gemist heb is een Clio V6, ik hoorde dat er zaterdag 1 ph1 en 1 ph 2 waren en op de foto's van AS1 zie ik dat er ook Fuego's waren, die heb ik vandaag ook niet gezien.
Wat ook leuk was, was de plek van Strijbos (renaultmagazijn.nl) die had een heleboel types opgesteld van jong tot oud met de oorspronkelijke catalogus waarde. Dan sta je soms toch te kijken wat een auto destijds kostte, zoals b,v een Alpine A610 uit '92 voor 174.000 gulden en een 25 V6 uit "90 voor ook al ongeveer 76.000 gulden.
Alles was goed georganiseerd. Zelfs een camping op het terrein waar leuke combinaties te zien waren zoals een rode Alpine A110 met bijpassende caravan waaronder ook nog eens Alpine velgen zaten, eigendom van een bejaard echtpaar. Echt leuk allemaal, voor herhaling vatbaar
Ik zie net een posting op het 25 forum :
http://www.renault25forum.nl/forum/view ... 976#p44976