Vincent, bedankt, maar heb je het dak nog "goed" gekregen, na die slagboomaffaire?Vincent Elzenga schreef:Ik vond het echt een geslaagde dag, de organisatie was echt top.
Volgend jaar ben ik er weer bij..
RSCL, BEDANKT! (meeting 24/04/10)
Re: fantastische dag
ik wou de mensen van limburg harste bedanken voor mooie dag,die ons kunt wensen en we zullen ook niet vergeten het weer werkt ook mee dus top.
voor mij is de 2 meeting anderen was bij de 1 ste renault 25 meeting.ik heb zeer genoten van deze dag wat mij zo op valt dat jullie zo gast vrijheid zijn dikke pluim van mij.
ook ik kreeg complimenten van de mensen over mij auto renault safrane 3.0 v6 rxt initiale paris speciale uitvoering.dat doet me erg goed mensen mensen bedankt.
voor mij is de 2 meeting anderen was bij de 1 ste renault 25 meeting.ik heb zeer genoten van deze dag wat mij zo op valt dat jullie zo gast vrijheid zijn dikke pluim van mij.
ook ik kreeg complimenten van de mensen over mij auto renault safrane 3.0 v6 rxt initiale paris speciale uitvoering.dat doet me erg goed mensen mensen bedankt.
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
-
Vincent Elzenga
slagboom op mijn dak
Ik heb het aardig bij kunnen werken met een speciaal kras verwijder middel, alleen als je tegen het licht kijkt dan zie je een paar kleine putjes. Opzich ook zonde natuurlijk maar als je bij de auto staat zul het niet direct zien..
Volgende keer zet ik wel een ski-box op mijn dak om de klap op te vangen.....
Groetjes Vincent
Volgende keer zet ik wel een ski-box op mijn dak om de klap op te vangen.....
Groetjes Vincent
2.5 20v RXT handgeschakeld
Tja, Jack, wat dat betreft zal ik waarschijnlijk een inschrijvingslimiet gaan invoeren van maximaal 25 auto`s, waarbij ik uit ga van gemiddeld 2 personen per auto. We hebben allemaal gezien dat het "volle bak" was in mijn achtertuin. Meer mensen kunnen we echt niet voldoende ruimte bieden.zeeuw schreef:Wat mij betreft : volgende keer weer en dan nog met meer
We proberen een andere locatie in Stein te vinden, bij voorkeur een boerenschuur met een wei erbij, of een bedrijfshal. Voor deze laatste is mogelijk de hal van Rent4Party bechikbaar, maar het gaat niet goed met dit bedrijf en ik betwijfel of dit bedrijf volgend jaar nog bestaat
Bericht even verplaats, is hier beter op z,n plek
Wat een geweldige dag we zijn werkelijk niets te kort gekomen en ook zeker de kids niet
't was voor ons t eerste jaar maar hopenlijk niet t laatste ...we hebben ervan genoten.
Nogmaals bedankt organisatie en andere helpers ...
Hans marie-jose Fabienne jennifer en Niels Straver
Wat een geweldige dag we zijn werkelijk niets te kort gekomen en ook zeker de kids niet
't was voor ons t eerste jaar maar hopenlijk niet t laatste ...we hebben ervan genoten.
Nogmaals bedankt organisatie en andere helpers ...
Hans marie-jose Fabienne jennifer en Niels Straver
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
René, na dit bericht van jou heb ik contact opgenomen met Mirjam Bos, redactrice van Autoweek, die me, op mijn verzoek, 5 exemplaren van de betreffende AUTOWEEK heeft toegezonden. Kostenloos! Toppie.Safrane 2.2 Vi schreef:Ik zat net even op het kleine kamertje, en las de autoweek nog even door van vorige week.
Wat schetst mijn grote verbazing...... een aankondiging van het RSCL treffen in Limboland.
Ook ontbrak een foto niet van de vorige meeting, en ook nog een oude liefde van me die op die foto stond.
Geweldig!

- EBSBaccara
ik zag nog 2 Safranes bij het tankstation staan langs de A2
een blauwe (kan ook groen zijn) en een rode (?)
ik reed op een motorfiets en dacht, kan wel zwaaien, maar dan denken ze toch van...
een blauwe (kan ook groen zijn) en een rode (?)
ik reed op een motorfiets en dacht, kan wel zwaaien, maar dan denken ze toch van...
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)