Maar goed wat ik nodig heb is een knipperlicht (links voor) en een spatbord (links voor) de rest kan gemaakt worden
Spatbord en knipperlicht
Spatbord en knipperlicht
Ik heb een ongelukje gehad
en nog mijn schuld ook
zo ongeveer dan, ik naderde een voorrangsweg wou oversteken maar de auto met het knipperlicht aan ging niet naar rechts maar toch rechtdoor op het moment dat ik wou oversteken 
Maar goed wat ik nodig heb is een knipperlicht (links voor) en een spatbord (links voor) de rest kan gemaakt worden
Renault Safrane 2.0 16v 1997
Vervelend zeg. Krijg je 't bij de verzekering nog voor elkaar dat het op zijn kosten is??
Ik heb hetzelfde een keer gehad, maar toen kon ik de aanrijding net voorkomen door m'n motor op z'n zijkant te leggen. Tegenpartij reed door en ik zat te kijken met de schade..
ff op de sloop rondkijken. Voor een knipperlichtje kun je ook ff kijken op www.autoparts-online.be
Voor € 22,30 incl BTW heb je een nieuwe.
Ik heb hetzelfde een keer gehad, maar toen kon ik de aanrijding net voorkomen door m'n motor op z'n zijkant te leggen. Tegenpartij reed door en ik zat te kijken met de schade..
ff op de sloop rondkijken. Voor een knipperlichtje kun je ook ff kijken op www.autoparts-online.be
Voor € 22,30 incl BTW heb je een nieuwe.
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Tnx Gunter ik ben al geslaagd voor een spatbord en een knipperlicht (marc ook bedankt)
Helaas zegt de tegenpartij dat hij het knipperlicht niet aan had en verder geen getuige dus ik zit mooi voor eigen kosten
maar goed 3 juli gaat hij naar de schade expert en dan heb ik hem 8 juli weer terug
kost wat maar dan heb je ook wat
Helaas zegt de tegenpartij dat hij het knipperlicht niet aan had en verder geen getuige dus ik zit mooi voor eigen kosten
kost wat maar dan heb je ook wat
Hé hé ik heb m weer terug wat langer geduurd dan verwacht maarja de prijs viel mee.
Na een twee weken in mijn Suzuki Samurai (cabrio)
gereden te hebben (ook geen straf met dit weer) maar wat een genot weer om in mijn Safrane te rijden vergeleken met dat hobbel karretje jeeeee wat een genot 
Na een twee weken in mijn Suzuki Samurai (cabrio)