Overbodige luxe
Overbodige luxe
Maar weer eens wat onder de aandacht brengen:
Iemand interesse in een dashboardkastje of een leuk rolgordijn voor de achterruit?
Iemand interesse in een dashboardkastje of een leuk rolgordijn voor de achterruit?
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Onderdelen
Tsja, ik kan ze zelfs gratis nog niet kwijt.... Wel reacties, maar blijkbaar moet ik geld toegeven. Was 5 jaren geleden wel anders. Toen bracht een rolgordijn nog gemakkelijk
€ 50,= op. Het aantal berijders van een Safrane neemt snel af, dat merk je ook op het forum.
Sinds kort heb ik, naast de RX4, een Twingo erbij. In Twingo onderdelen is nog wel een levendige handel.
€ 50,= op. Het aantal berijders van een Safrane neemt snel af, dat merk je ook op het forum.
Sinds kort heb ik, naast de RX4, een Twingo erbij. In Twingo onderdelen is nog wel een levendige handel.
Re: Onderdelen
Het aantal knakenkauwers en stuiverkakkers onder de berijders stijgt daarentegen exponentieel, afgaande op reacties op mp etcjans schreef:Het aantal berijders van een Safrane neemt snel af

1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Gunther, heb jij nog een bestuurderstoel frame of compleet liggen, electrische verstelbaar die niet los zit.
Mijn oude rxt had electrische stoelen alleen deze zat los en is dus nooit overgezet naar mijn huidige rxe ,deze stoelen zijn handmatig en wil ik nog steeds omruilen voor electrische.
Wie weet of de kabelboom er standaard in ligt?
En een knipperlicht linksvoor deze is vochtig en is al van de donor, dus voorraad op.
Mijn oude rxt had electrische stoelen alleen deze zat los en is dus nooit overgezet naar mijn huidige rxe ,deze stoelen zijn handmatig en wil ik nog steeds omruilen voor electrische.
En een knipperlicht linksvoor deze is vochtig en is al van de donor, dus voorraad op.
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
nee, geen stoelframe. Knipperlicht wel.d,n hens schreef:Gunther, heb jij nog een bestuurderstoel frame of compleet liggen, electrische verstelbaar die niet los zit.
Kabelboom is een kwestie van checken. Ik het RXE's gehad met maar ook zonder deze aansluitingen.
Volvo S60 D3 Summum 2011
Ik zal de aanwezigheid van de kabelboom even checken, voor het knipperlicht stuur ik tzt een pm.
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
18-DD-SL R.I.P.
18-DD-SL R.I.P.
Ik heb wel nog 1 of 2 bestuurdersstoelcomputertjes liggen, mocht je dr belang bij hebben, en niet te ver van Uden.
Kabelboom is kwestie van aan bestuurderskant de stoel naar achter, mat los, en luikje open.
Bijrijderskant is niet zon probleem, kan je een kabeltje vanaf je zekeringen trekken naar de stoel in kwestie.
Kabelboom is kwestie van aan bestuurderskant de stoel naar achter, mat los, en luikje open.
Bijrijderskant is niet zon probleem, kan je een kabeltje vanaf je zekeringen trekken naar de stoel in kwestie.
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
De bestuurdersstoelcomputer heb ik alleen het electrisch verstelbare stoelframe zit los, speling in de hoogte stelling, dit frame moet ik vervangen, de vulling en het leer van de huidige saf met handverstelling ,kan ik eventueel over zetten.
Heb je ook de electrische bestuurders stoel?
Heb je ook de electrische bestuurders stoel?
18-DD-SL R.I.P.
18-DD-SL R.I.P.