reprofair in Eindhoven, met gewone tank was iets goedkoper. Is intussen een paar jaartjes geleden dus mss heeft er enige inflatie plaatsgevonden.RichardM schreef:Waar heb je voor 1500,00 een LPG-installatie met ringtank in laten bouwen? Het lijkt me een heel nette prijs.
237500 km gedraaid, nog LPG in laten bouwen?
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Dat geeft je waarschijnlijk wel de mogelijkheid iets meer liters LPG mee te nemen, maar het lijkt me buiten Nederland wel een nadeel dat je niet meer op benzine kunt rijden. Dan maar liever het reservewiel missen en voor nood zo'n reparatiesetje mee.
In 20 jaar 1x m'n reservewiel nodig gehad, dus die gok durf ik aan
In 20 jaar 1x m'n reservewiel nodig gehad, dus die gok durf ik aan
Dat klopt op zich wel, aan de andere kant zie ik ook het probleem niet van een 30 liter-benzinetankje, die ene keer dat je ff op overgewaardeerde ontvetter ipv echte brandstof moet rijden kom je dan toch nog zon 300km.
Daarnaast maakt het niet zo heel veel uit op een zuinige wagen als een safrane, ik rij zon 1 op 8-9 op gas. Maar mn andere wagen heb ik helemaal geen benzine-systeem in, en die rijdt op zn best 1 op 4.5 en dan is 100 liter extra gas wel prettig

Daarnaast maakt het niet zo heel veel uit op een zuinige wagen als een safrane, ik rij zon 1 op 8-9 op gas. Maar mn andere wagen heb ik helemaal geen benzine-systeem in, en die rijdt op zn best 1 op 4.5 en dan is 100 liter extra gas wel prettig
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop