Ik had origineel exact dezelfde velg als Gerben eronder zitten maar vond de Chinons veel mooier.
Ik heb deze met de Safrane van Marc geruild die ie toch ging verkopen.
Ik zit met 17" 225/45/ als je dat steek met originele vering now problemo MAAR !!! bij verlaging kan er problemen optreden en dat wel langs de achterkant.Safrane 2.5 rxt schreef:Smaken verschillen inderdaad.
Mijn voorkeur zou toch meer uitgaan naar een 17" of 18"velg van een Espace. Vel Satis of een Laguna.
Zeker de 18"sportvelg van de Espace lijkt me heel fraai op een safrane staan. Heeft veel weg van de Biturbo velg maar dan een inch groter.
Nadeel van 18"is denk ik wel dat je op hele platte bandjes uitkomt, dit gaat dan ten koste van je comfort en ziet er ook niet goed uit.
Zou 245 45 18 passen en zo ja zou je er dan nog mee kunnen rijden?
Lijkt me wel een leuk project!
De sportvelg van de Espace staat inderdaad bijzonder mooi onder een Safrane. Ik weet niet zeker of je dezelfde bedoelt. Maar ik vond onlangs deze foto, en dat is tot nu toe de mooiste velg voor een Safrane die ik ben tegengekomen.Safrane 2.5 rxt schreef:Smaken verschillen inderdaad.
Mijn voorkeur zou toch meer uitgaan naar een 17" of 18"velg van een Espace. Vel Satis of een Laguna.
Zeker de 18"sportvelg van de Espace lijkt me heel fraai op een safrane staan. Heeft veel weg van de Biturbo velg maar dan een inch groter.
Nadeel van 18"is denk ik wel dat je op hele platte bandjes uitkomt, dit gaat dan ten koste van je comfort en ziet er ook niet goed uit.
Zou 245 45 18 passen en zo ja zou je er dan nog mee kunnen rijden?
Lijkt me wel een leuk project!

De sportvelg van de Espace staat inderdaad bijzonder mooi onder een Safrane. Ik weet niet zeker of je dezelfde bedoelt. Maar ik vond onlangs deze foto, en dat is tot nu toe de mooiste velg voor een Safrane die ik ben tegengekomen.